تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فردیس: عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف برای مردم شفاف‌سازی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فردیس:عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف برای مردم شفاف‌سازی شود
خبرگزاری فارس: عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف برای مردم شفاف‌سازی شود
فرماندار شهرستان فردیس گفت: عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف برای مردم شفاف‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان در تمام دستگاه‌ها باشد، افزود: در این راستا راستا باید تلاش کنیم تا‌ مسیر خدمات‌رسانی به مردم را هموارتر کرده و زمینه‌های رضایتمندی شهروندان را فراهم آوریم.
  وی با اعلام اینکه شهرستان تازه تأسیس فردیس برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه از مسؤولان است، ادامه داد: لازم است تا کمبودها و ضعف‌ها در زمینه‌های مختلف شناسایی شود و براساس اولویت‌ها خدمات به مردم ارائه شود.
  فرماندار شهرستان فردیس عنوان کرد: مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم نیازهای مردم را مرتفع سازیم.
  قنبرزمانی اضافه کرد: باید عملکرد و اقدامات مدیران در دستگاه‌های مختلف برای مردم شفاف‌سازی شود تا مردم از نوع خدمات مسؤولان اطلاع کامل داشته باشند.
  وی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید بیش از پیش به آن توجه شود را تکریم ارباب رجوع در ادارات دانست و گفت: به مراجعه کنندگان به ادارات باید احترام گذاشت و درخواست‌ها و مطالبات آنان را با صبر و حوصله و در اسرع وقت انجام داد.

فرماندار فردیس حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: جلب اعتماد مردم از مهمترین مسائلی است که باید مدیران در دستگاه‌های مختلف به آن توجه ویژه داشته باشند.

قنبرزمانی با بیان اینکه درخواست‌های مردمی هنگام مراجعه به ادارات باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی با کند کار کردن، ‌ارباب رجوع را به مشکل می‌اندازند و ممکن است کار وی را به روزهای دیگر موکول می‌کنند.
     وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر رفع مشکلات و کمبودهای این شهرستان اعلام کرد: توسعه مراکز آموزشی، توسعه مراکز درمانی،‌ فرهنگی و ... از مهمترین نیازهای این شهرستان است که باید با تمهیدات ویژه خدمات این شهرستان متناسب با جمعیت آن شود.
انتهای پیام/2302/ذ30

95/04/13 :: 18:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن