تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیازمند عزمی ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیازمند عزمی ملی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سرشماری عمومی نفوس ومسکن را اقدامی همگانی و نیازمند عزمی ملی دانست.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 20:00

خبرگزاری پانا+سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیازمند عزمی ملی است

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا سوقندی، در نشست خبری خود با اعلام این مطلب گفت: سرشماری نیز مانند هر پدیده اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که در این بین نقش دستگاه های فرهنگی و نظارتی بیش از گذشته اهمیت می یابد.
وی افزود: در استان سمنان فرهنگ همدلی برای شرکت در طرح های کلان و برنامه هایی مانند انتخابات، راهپیمایی و... نهادینه شده و مردم با ارائه اطلاعات دقیق در افزایش رونق اقتصادی و تصمیم گیری سازنده گام بر می دارند که این امر قطعا می تواند نقطه قوت برگزاری این طرح ملی در سطح استان باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بخشی از سخنان خود با اشاره به عید سعید غدیر خم گفت: خطبه پیامبر اسلام در غدیر تنها یک خطبه ساده و معمولی که به نصیحت  امت و نشر مکارم اخلاقی بپردازد نبوده بلکه غدیر یک خطبه تاریخ‌ساز و جریان‌ساز است.
وی به ضرورت توسعه کیفی غدیر در جامعه اشاره کرد و گفت: باید در سه حوزه خطبه غدیر، زیارت غدیریه و اطعام در این روز بزرگ کار شود و غدیر را به عیدی محوری در طول سال تبدیل کرد.
سوقندی ضمن تقدیر از بازخوانی‌های غدیر که چند سالی است در کشور انجام می‌شود گفت: مهم تر از این بازخوانی، تبیین ابعاد مختلف این خطبه و بررسی راه‌های اجرایی شدن آن است که کمتر به آن توجه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به زیارت معروف امام هادی(ع) تحت عنوان زیارت غدیریه اشاره و تصریح کرد: باید بر روی فرهنگ شدن این زیارت، کار بیشتری شود.
وی با تاکید بر اینکه خطبه غدیر مجموعه ای بی بدیل از ارزش های والای الهی و انسانی است که باید به ان توجه کرد اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی استان سمنان در معرفی معارف اسلامی و خطبه غدیر تلاش کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن