تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه رباتیک اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری مسابقه رباتیک اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سمنان اعضای چهار مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در مسابقه‌ی استانی رباتیک به مناسبت دهه امامت و ولایت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 11:00

خبرگزاری پانا+ برگزاری مسابقه رباتیک اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سمنان

به‌گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان، از برگزاری مسابقه رباتیک بین 16 عضو کودک و نوجوان کارگاه‌های رباتیک مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان و مراکز فرهنگی‌هنری بسطام، شاهرود، سمنان صبح روز شنبه 27 شهریورماه خبر داد و گفت: اعضای کودک و نوجوان در این مسابقه با ساخت شانزده ربات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مهدی جمال در ادامه افزود: برگزاری کارگاه رباتیک در سه‌ماهه‌ی فصل تابستان با استقبال و تلاش اعضا و والدین روبرو شد و رقابت علمی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری را به‌همراه داشت.
جمال همچنین اظهار داشت: در این مسابقه که با همکاری پارک علم و فن‌آوری سمنان و به‌همت مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری و مربیان کارگاه‌های رباتیک حوزه‌ی سمنان و شاهرود در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان برگزار شد، 16 عضو پسر کودک و نوجوان با ربات‌های سبک(پایین 800گرم) و سنگین(بالای 800گرم) در هشت‌گروه دو نفره به تلاش و رقابت با یکدیگر پرداختند و دور دوم این مسابقه برای تعیین نفرات برتر بین اعضای برگزیده در هر گروه اجرا شد و در پایان، شش ربات به‌عنوان ربات‌های برتر انتخاب و از سازندگان و طراحان ربات‌های برگزیده، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.
گفتنی است؛ پویان دوست‌‌محمدی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، دانیال اعوانی و توحید کریمی اعضای مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان به‌ترتیب برگزیدگان رتبه اول تا سوم این رقابت در ربات‌های نوع سبک‌وزن بودند و ایلیا بسطامی و علی‌رضا زمانی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود و یاسین وحدتی عضو مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان به‌ترتیب برگزیدگان رتبه اول تا سوم این رقابت در ربات‌های نوع سنگین‌وزن شناخته‌شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن