تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804682843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید کیف دستی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راهنمای خرید کیف دستی
اگر قصد خرید کیف دستی مناسب را دارید این مطلب را از دست ندهید .


به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان انتخاب کیفی مناسب که با لباس‌های شما هماهنگ باشد و با اندام شما متناسب باشد، کار چندان سختی نیست. البته بسیاری از بانوان کلکسیونی از انواع کیف را داخل کمد لباسشان اداره می کنند این نه به معنی تعداد زیاد کیف هایشان بلکه این گروه پس از یک بار استفاده از این کیف متوجه شده اند که در انتخاب خود اشتباه کرده اند و شاید هرگز راضی به استفاده از این کیف دستی ها نباشند.

به همین دلیل شما چه اندامی ریزه و لاغر یا درشت و ورزشکاری داشته باشید، باید کیفی انتخاب کنید که به تعادل ظاهر شما کمک کند.مشخص کنید که چه چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید، وسایل بزرگ و سنگین یا کوچک و کم حجم؟ چه رنگ لباس‌هایی را چندین بار در هفته می‌پوشید؟ چه رنگ کیفی با قفسه لباس شما هماهنگ است؟ در این نوشتار برای شما شرح خواهیم داد که چطور انتخاب خوبی داشته باشید.


سه نکته اساسی که نباید فراموش شود!
قبل از هر چیز در انتخاب کیف باید به 3 نکته اساسی توجه کنید؛تا از داشتن کیفی مناسب بهرمند شوید.

اول اینکه هیچوقت باعجله برای خرید کیف نروید؛ چون پس اولین بار استفاده آن دیگر هرگز این کیف را به دست نخواهید گرفت چون همین یکبار کافیست که شما رو از اشتباهتان آگاه سازد و متوجه اشتباه خود در خریدتان مطلع کند.

دوم اگر قصد دارید این کیف را برای مدتی طولانی استفاده کنید هرگز به دنبال کیف های ارزان قیمت و طبق مد نباشید؛ این کیف ها ممکن است ظاهری خوب داشته باشند اما از مواد اولیه مرغوبی تهیه نشده اند بنابراین شاید فقط برای یک فصل و یا چند هفته به همان شکل اول خود در دستان شما زیبا باشند اما به سرعت کهنه شده و از بین خواهند رفت بنابراین پول خودتان را درست خرج کنید.

سوم اینکه همیشه اندازه کیف یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب آن برای شما بوده و هست و شاید با تناسب به نوع کارتان یکی از این کیف ها را تهیه کرده باشید . به عنوان مثال کیفی برای ورزش ، کیفی برای سرکار یا هر منظور دیگر اما به یاد داشته باشید که اندازه این کیف ها هر کدام تعریف شده است و شما هیچ وقت حاضر نیستید که با کیف ورزشی خود به محل کارتان بروید یا برعکس بنابراین اندازه کیف را به گونه ای انتخاب کنید که به کارشما مربوط بوده و متناسب با کارتان باشد .

چه رنگ با چه لباسی؟

اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما- صرفنظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار انتخاب یک رنگ خنثی است. همچنین اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافتهای رنگی مختلف می‌پوشید، باید یک کیف تکرنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود. علاوه بر این برای لباس های مشکی و قهوه ای بیشتر کیف های با رنگ آبی، زرد یا قرمز می طلبد تا بیشتر جلوه کند.

وسایل اضافه را حذف کنید

کیف خود را روی میز خالی کنید و به آنچه از درون کیف شما بیرون می‌آید، توجه کنید. چیزهایی را که به درد شما نمی‌خورد دور بریزید مانند یک فهرست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌هایی که از تاریخ آنها زمانی طولانی گذشته یا فیش‌های دستگاه‌های خودپرداز را از کیف خارج و پول‌های خودتان را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است در کیف شما حتما باشد؛ این‌هاست: کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی و بهداشتی.





۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن