تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813077877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندان پايان خط سارقان خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زندان پايان خط سارقان خودرو
اعضای باند سارق خودرو در شيراز با كشف 8 فقره سرقت دستگیر شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيروس حيدری فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در پی سرقت چند دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ ، پارس و زانتیا در شمال غرب شهرستان شیراز،‌شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی يكی از سارقان به نام "ع – ح"  شناسايی و مشخص شد وی كه از سارقان حرفه ای خودرو است در سال ۱۳۹۱ دستگیر و راهی زندان شده و پس از آزادی از زندان، مجددا فعالیت مجرمانه خود را آغاز كرده است.
رئيس پليس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با تلاش ماموران محل سکونت و اختفاء اين سارق سابقه دار شناسايی و پس از دو ماه اقدام اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت وی نزدیکی محل سکونتش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ حيدری بيان كرد: در بازرسی از منزل اين سارق يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مسروقه و مقادیری قطعات خودرو و تعداد زیادی قولنامه خرید و فروش خودروهای تصادفی کشف شد.
وی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقيقات به سرقت ۸ دستگاه خودرو با همدستی شخصی به نام "ه – غ" اقرار كرد كه بلافاصله همدست ۳۱ ساله وی نيز دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به مشارکت در سرقت خودروها در شهرستان شیراز اقرار كرد.
رئيس پليس آگاهی استان فارس با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت،‌ گفت: در اين رابطه ۱۰ نفر از مرتبطین و خریداران اموال مسروقه نيز شناسايی، دستگیر و با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.



۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن