تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804623904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل جنایت: زودتر اعدامم کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه ایران:  پسرجوانی که در جنایتی هولناک مادر و خواهرش را کشته است صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری به خاطر گذشت اعضای خانواده از قصاص درباره قتل خواهرش نجات یافت اما خاله‌ها و دایی‌هایش به خاطر قتل مادر خانواده حاضر به گذشت نشدند و همچنان به قصاص این جوان پافشاری کرده‌اند.

این در حالی است که عامل جنایت در آخرین دفاع به قضات دادگاه گفت: من بی‌صبرانه در انتظار اجرای حکم اعدام هستم چرا که یک لحظه عصبانیت باعث تباهی زندگی مادر، خواهر و تمام خانواده‌ام شده است.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ظهر بیست و دوم تیر سال 83 پسرجوان که خدمت سربازی‌اش را می‌گذراند برای استراحت یکی دو روزه به خانه برگشته بود.

 او در خواب بود که ناگهان با شنیدن سر و صدای بلند درگیری مادر و خواهر 14 ساله‌اش از جایش پرید و در حالی که سعی داشت به درگیری بین آن دو پایان دهد خود نیز عصبانی شد و در واکنشی عجیب ابتدا مادرش –زهرا- را با یک لنگه جوراب خفه کرد و زمانی که داشت جسد را جابه‌جا می‌کرد متوجه شد که خواهرش مریم از پشت پنجره نظاره‌گر او است. مریم که از دیدن صحنه قتل مادرش شوکه شده بود به سرزنش حمیدرضا «برادرش» پرداخت و جوان خشمگین او را هم با روسری خفه کرد. عامل قتل پس از این جنایت‌ها اجساد مادر و خواهرش را به داخل حمام کشاند و پس از ریختن بنزین روی آنها کبریت را روشن کرد اما ناگهان انفجاری رخ داد و همسایه‌ها با شنیدن صدای مهیبی سراسیمه به خانه آنها دویدند و پس از دیدن صحنه جنایت با کلانتری 11 پاکدشت تماس گرفتند.

سپس حمیدرضا با دستور بازپرس کشیک ویژه قتل برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد و در همان نخستین مراحل بازجویی به جنایت هولناکش اعتراف کرد.این جوان پس ازچند مرحله رسیدگی به پرونده اتهامی در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به جرم قتل مادر و خواهرش به 2 بار قصاص محکوم شد و قضات دادگاه همچنین از جنبه عمومی جرم نیز او را به دلیل اخلال در نظم و امنیت عمومی به 10 سال حبس محکوم کردند.

 پس از صدور این رأی 20 روز قبل اولیای دم دختر نوجوان (پدر و خواهر بزرگ‌تر این جوان) از حق قصاص خود در رابطه با قتل مریم گذشتند و حمیدرضا حالا در انتظار اجرای حکم قصاص در رابطه با قتل مادرش است. چرا که دایی و خاله هایش به عنوان اولیای دم مادر خانواده حاضر به گذشت نشدند و خواستار قصاص قاتل جوان هستند. عامل این جنایت نیز گفت: ‌در این مدت که در زندان بوده‌ام مشغول کار در زمینه صنایع دستی هستم و از شدت عذاب وجدان شرایط وخیمی دارم به همین خاطر بی‌صبرانه در انتظار اجرای حکم اعدامم هستم.

 من نباید مادر و خواهر کوچکم را می‌کشتم، آنها قربانی خشونت و یک لحظه عصبانیت من شده‌اند.من از همان ابتدا تقاضای اجرای حکم اعدام درباره خودم را کرده‌ام و از قضات تقاضا دارم دستور اجرای حکم اعدام مرا هر چه زودتر صادر کنند. در این مدت هم که زندانی بوده‌ام یک نفر هم به ملاقات من نیامده است.




۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن