تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805472764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات سرشماری ارتباطی به یارانه‌ها ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 اطلاعات سرشماری ارتباطی به یارانه‌ها ندارد
اطلاعات سرشماری ارتباطی به یارانه‌ها ندارد مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت: اطلاعات سرشماری ارتباطی به مبحث یارانه ندارد چرا که اطلاعات آماری مالی از خانوارها گرفته نمی‌شود و مردم با خیال راحت در این سرشماری شرکت کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، امید حاجتی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال هشتمین سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در خوزستان  اجرایی می‌شود، اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از طرح‌های اساسی در نظام جامعه آماری کشور به شمار می‌رود که علی رغم هزینه‌های هنگفت همچنان این نوع جمع‌آوری اطلاعات آماری در سطح جهان انجام می‌شود.

وی افزود: سرشماری‌ها با عملیات‌های میدانی و تاکید بر صحت آمار جمع‌آوری شده انجام می‌شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خوزستان با بیان اینکه سرشماری امسال نسبت به دوره‌های قبل کمی متفاوت‌تر انجام می‌شود،  بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی و از سوم مهرماه تا 24 مهرماه سرشماری به صورت اینترنتی آغاز می‌شود که مردم با مراجعه به سامانه سرشماری می‌توانند در جهت ارائه اطلاعات و سپس اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: پیش بینی‌می‌شود 30 درصد سرشماری‌ها در سطح کشور به صورت اینترنتی توسط مردم صورت بگیرد که با توجه به ظریب نفوذ اینترنت ممکن است این میزان در سطح استان از متوسط کشور بیشتر شود.

حاجتی ادامه داد:  اطلاعات سرشماری ارتباطی به مبحث یارانه ندارد چرا که اطلاعات آماری مالی از خانوارها گرفته نمی‌شود و مردم با خیال راحت در این سرشماری شرکت کنند.اطلاعات خانوارها محرمانه خواهد بود و در آخر نیز به صورت تجمیعی از آن استفاده می شود.

وی با بیان اینکه 1200 آمارگیر مسئولیت جمع آوری اطلاعات را در سطح استان دارند، گفت: اگر زمانی در سطح کشور کدملی و آدرس با یکدیگر تطبیق پیدا کند دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهیم داشت و فقط ثبت نام اینترنتی کافی است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خوزستان با اشاره به مراحل فرآیند آمارگیری برای سرشماری نفوس و مسکن، عنوان کرد:ابتدا آمارهای مورد نیاز به صورت اینترنتی ذخیره سپس مرحله دوم یعنی مراجعه حضوری  به درب منازل انجام می‌شود.

وی افزود:اعتبارات سرشماری خوزستان به صورت متمرکز از سطح ملی کسب می‌شود که برای این امر اعتباری بالغ بر  6میلیارد تومان  پیش بینی شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خوزستان با بیان اینکه 2هزار و 300 نفر کل نیروهای ستادی و اجرایی سرشماری در خوزستان است، گفت: دریافتی آمارگیرها 2ملیون و 300هزار تومان است که شامل همه هزینه‌هایشان می‌شود و همچنین 2میلیون و 800 هزار تومان به مسئول گروه آمارها پرداخت می شود.

وی افزود: 31ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن به ریاست استاندار برگزار و همچنین  480 خودرو برای استفاده از این طرح پیش بینی شده که در سال های گذشته پاشنه آشیل اجرای این طرح تهیه خودور بوده است.

حاجتی در ادامه جلسه راستی آزمایی را  یکی از ابزارهای نظارتی برای روشن سازی آمارهای غلط عنوان کرد و گفت: تمامی اطلاعات  و آمار اتباع خارجی به صورت کامل در این طرح به دست آورده می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از این طرح وضعیت مهاجرت‌ها مشخص شده  که کمک به سزایی به برنامه ریزان برای چگونگی برنامه ریزی با هدف پایداری جمعیت می‌کند.

وی با اشاره به سوالات مندرج در پرسشنامه سرشماری نفوس و مسکن بیان کرد: 36 سوال مربوط به اطلاعات خانوار، 4سوال درباره اطلاعات مسکن پرسیده می‌شود و همچنین هزار جایزه یک میلیونی برای خانوارهایی که اطلاعاتشان را از طریق اینترنت ثبت می کنند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خوزستان در پایان تاکید کرد: ماموران طرح سرشماری نفوس و مسکن  ملبس به لباس های سرشماری و دارای کارت هلوگرام دار هستند.

منبع: تسنیم


95/6/31 - 14:56 - 2016-9-21 14:56:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن