تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802144792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه واردات روسیه از ایران 25 درصد کم شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: براساس دستور رئیس جمهور فدراسیون روسیه تعرفه واردات روسیه از ایران 25درصد کاهش یافته و با توجه به تغییر رئیس گمرك روسیه، فعلاً موضوع کریدور سبز با اندکی تاخیر در اجرا مواجه شده است. ولی شرکت هایی که از این مسیر اقدام کنند از امکانات و معافیت هاي بیشتري برخوردارمی شوند.

به گزارش تراز ،علی اکبر خدایی دبیرکل اتحادیه صادرگنندگان آبزیان به خبرنگار تراز گفت: تردیدي نداریم که هم مشکل نقدینگی، و هم دور بودن از دانش فنی روز دنیا، بهره وري پایین و ضایعات بالا سبب شده که نتوانیم چنان که باید سود آور باشیم. وی افزود: هر دوی این مشکلات از طریق گشوده شدن درب هاي ارتباطی با نقش آفرینان بزرگ صنعت آبزیان دنیا قابل حل خواهد بود.
خدایی با اشاره به تولید عمده میگو در کشورهاي در حال توسعه دنیا اظهار داشت: بخش عمده اي از این تولیدات صادر می گردد اما در عین حال با بهبود وضعیت اقتصادي این کشورها مصرف داخلی میگو هم بالا رفته و میزان کمتري صادر می شود. وی تصریح کرد: اگر چه در سالهاي اخیر تولید جهانی میگو افزایش یافته اما کشورهاي اصلی خصوصاً آسیایی ها کاهش درآمد را بدلیل بروز بیماري ها تجربه کرده اند.
این فعال صنفی خاطرنشان کرد: براساس دستور رئیس جمهور فدراسیون روسیه تعرفه واردات روسیه از ایران 25درصد کاهش یافته و با توجه به تغییر رئیس گمرك روسیه، فعلاً موضوع کریدور سبز با اندکی تاخیر در اجرا مواجه شده است. وی ادامه داد: ولی شرکت هایی که از این مسیر اقدام کنند از امکانات و معافیت هاي بیشتري برخوردارمی شوند.
خدایی بیان داشت: حدود 20هزار تن ماهی قزل آلا از ترکیه و ارمنستان واردات داریم و اگر ماهی قزل آلاي ایران مزیت داشته باشد می توان حجم خوبی خرید کرد. وی در ادامه تصریح کرد: قطعاً وقتی کشورما به 17کشور دنیا میگو صادر می کند و به 44کشور صادرات آبزیان دارد، داراي شرایط رقابت با سایر رقباي خود براي حضور در بازار بزرگ آبزیان روسیه است.  دبیرکل اتحادیه صادرگنندگان آبزیان به تراز گفت: چنانچه بتوانیم از کمک شرکت ها براي رفع مشکلات مالی، گمرکی و اداري بهره مند شویم، یقیناً طی مذاکراتی که با شرکت هاي عضو اتحادیه خواهیم داشت به زمینه هاي بسیار وسیع تامین آبزیان از کشور ما پی خواهند برد.
وی با اشاره به ضرورت تشکیل صندوق در صنعت آبزیان اظهار داشت: حتماً در این مقطع مشکلاتی خواهد بود ولی از شیلات انتظار داریم جدي بوده  و از مسامحه پرهیز کند.  و اگر واقعاً مصوبه خود را که به امضاي وزیر هم رسیده میخواهد اجرایی کند.












زمانبندی انتشار: 31 شهريور 1395 - 14:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن