تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمخانی: پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما همیشه ملت صلح طلبی بوده و هستیم، تصریح کرد: اما این به معنای ظلم پذیری نیست و پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، علی شمخانی عصر سه شنبه این مطلب را همزمان با عید سعید غدیر خم و در جریان بازدید از نمایشگاه هنر برای صلح که در خانه هنرمندان ایران برپاشده است، اعلام کرد.
وی افزود، باید اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از ابزارهای مختلف و ظرفیت های این حوزه موضوع مهم صلح پذیر بودن و عدم ظلم پذیری ملت ایران را در آثار خود مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور پس از رونمایی و اجرای ارکستر و گروه کر خانه هنرمندان ایران از دو نمایشگاه هنر برای صلح و نمایشگاه آثار هنرمندان جانباز و ایثارگر در خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.

شمخانی تاکید کرد: ما هیچ گاه قصد تجاوز نداشته ایم اما پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد، این مهم در بخش فرهنگی و هنری بر عهده هنرمندان است. به گفته دبیر شورای عالی امنیت ملی جنگ خوب نیست ولی دفاع کردن در هر حالی نیاز است.


۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن