تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803224820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتریش در جمع خریداران نفت ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه ایران: ایران یک محموله یک میلیون بشکه‎ای نفت را به بزرگ‌ترین شرکت نفتی اتریش تحویل داد که این، نخستین محموله فرخته شده به «او.ام.وی» از سال ٢٠١٢ میلادی - پس از وضع تحریم ها- است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اتریشی «او.‌ام.‌وی» روز جمعه اعلام کرد یک میلیون بشکه نفت خام در قالب یک معامله تک محموله در بندر تریسته ایتالیا از ایران دریافت کرده است. این شرکت اتریشی اعلام کرد که محموله یاد شده را در دو پالایشگاه خود در اتریش و رومانی به کار خواهد گرفت. تحویل این محموله، نخستین معامله او‌.ام .وی و ایران پس از آغاز تحریم در سال ٢٠١٢ میلادی است.

سخنگوی او‌.ام .وی اظهار کرد که برای دریافت محموله‎های بیشتر در آینده، در حال مذاکره با ایران است اما هنوز قراردادی میان دو طرف امضا نشده است. وی افزود که محموله تحویل شده در روز جمعه، شامل هر دو نوع نفت خام سبک و سنگین ایران بوده است. مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت ملی نفت، میانگین صادرات نفت خام ایران به 2 میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسیده است که البته با وجود تک محموله‌های نفتی نظیر محموله یک میلیون بشکه‌ای اتریش ممکن است این رقم در هر ماه با کاهش یا افزایش مواجه شود اما تمام این مراودات گویای بازگشت موفقیت آمیز ایران به بازار جهانی نفت خام و تأیید حضور مؤثر آن توسط خریداران است.

واردات نفت هند از ایران به بالاترین سطح در 15 سال گذشته رسید

در حال حاضر صادرات نفت خام ایران بر مدار صعود قرار دارد و علاوه بر جذب مشتریان جدید موضوع افزایش خرید مشتریان سنتی نیز مطرح است. در این زمینه پایگاه خبری فایننشیال اکسپرس هند اعلام کرد، واردات روزانه نفت خام دهلی نو از ایران در ماه اوت  (11 مرداد تا 10 شهریور) به بالاترین سطح خود در دست کم 15 سال گذشته رسید زیرا تهران برای رساندن تولید خود به سطح پیش از تحریم، صادرات نفت خود را افزایش داده است.

پایگاه خبری یاد شده نوشت: در دوره تحریم‌ها، عربستان سعودی و عراق بتدریج با کاهش تولید ایران، سطح تولید خود را افزایش داده و سهم بازار ایران را تصاحب کردند. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع تجاری و آمار ورود کشتی‌ها که توسط بخش تحقیقات زنجیره عرضه و کالای تامسون رویترز گردآوری شده است، هند در ماه اوت روزانه 576هزار بشکه نفت از ایران وارد کرد که حدود 10درصد بیشتر از واردات ماه ژوئیه آن از کشورمان است.

با توجه به اینکه آمار قابل اتکا و در دسترس واردات هند از ایران فقط از سال 2001 موجود است، احتمال می‌رود واردات ماه اوت این کشور از ایران به بالاترین سطح خود تاکنون رسیده باشد. ایران پیش از تحریم‌ها دومین تأمین کننده نفت خام هند بود؛ موقعیتی که اکنون در اختیار عراق است.




۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن