تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: نام قهرمان گلبارنژاد برای همیشه جاودان خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لاریجانی: نام قهرمان گلبارنژاد برای همیشه جاودان خواهد ماند
مقامات و شخصیت های کشور با صدور پیام های جداگانه درگذشت قهرمان دوچرخه سواری کشورمان را در جریان مسابقات پارالمپیک تسلیت گفتند؛ در این باره رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نام قهرمان بهمن گلبارنژاد برای همیشه جاودان خواهد ماند.
به گزارش نامه نیوز، علی لاریجانی در این پیام اظهار کرد: فقدان تاسف بار و غم انگیز قهرمانان دوچرخه سواری کشورمان آقای بهمن گلبارنژاد در جریان مسابقات پارالمپیک موجب تاثر فراوان گردید.

وی افزود: ایشان که از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی بودند، تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای کشور معطوف داشت و بدون شک نام این قهرمان برای همیشه جاودان خواهد ماند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت درگذشت این ورزشکار گرانقدر به جامعه ورزشی، جانبازان و معلولان، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوارش، برای وی از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

**پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهوری
همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در پیامی در صفحه اینستاگرامی خود درگذشت بهمن گلبارنژاد را به خانواده آن مرحوم، جامعه کشور و مربیان و دست اندارکاران کاروان ورزشی اعزامی و ملت بزرگوار ایران تسلیت و برای وی رحمت واسعه و برای بستگان آن مرحوم صبر و اجر مسالت کرد.

وی افزوده است: در شرایطی که ملت بزرگ ایران از درخشش و موفقیت های ورزشکاران و قهرمانان خود در مسابقات پارالمپیک ریو مسرور و شادمان است، حادثه دردناک درگذشت یکی از ورزشکاران و قهرمانان دوچرخه سوار و از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس بهمن گلبارنژاد جانباز دلاوری که به رغم مشکلات جسمی با تمام توان و غیرت مثال زدنی خود و در حین رقابت برای کسب مدال و تلاش برای افتخار آفرینی برای ملت و کشورش مصدوم شد و به دیدار معبود شتافت، میهن اسلامی ما را در حیرت و تأثر و تأسف شدید فرو برد.

به گزارش ایرنا، بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایران که روز گذشته (شنبه) در جریان رقابت های دوچرخه سواری جاده بازی های پارالمپیک 2016 دچار حادثه شد و از ناحیه گردن آسیب دید، پس از انتقال به بیمارستان دچار حمله قلبی شد و درگذشت .


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
شورای‌عالی فراکسیون‌ها؛ مانع تقسیم «قدرت پارلمانی»؟
واکنش مشاور لاریجانی به رویارویی شناورهای نظامی ایرانی و آمریکایی در خلیج فارس
دبیر ستاد حقوق بشر ایران وارد رم شد
انتقاد تند یک نماینده از علی مطهری: از نام مطهری سوءاستفاده نکنید!



۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن