تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806901927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون مداری در پیشگیری از اسیب اجتماعی با تعامل دستگاهها تحقق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان : قانون مداری در پیشگیری از اسیب اجتماعی با تعامل دستگاهها تحقق می یابد مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: فرهنگ سازی قانون مداری در پیشگیری از اسیب های اجتماعی با تعامل دستگاه ها تحقق می یابد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 11:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، گودرز کریمی فر در دیدار رئیس کل و معاونین دادگستری لرستان گفت : توسعه مشارکت های همه جانبه توام با تفاهم ؛ تعادل و تکامل یکی از سیاست های جدی دستگاه تعلیم و تربیت است .  
کریمی فر به تعامل سازنده دستگاه قضایی با آموزش و پرورش اشاره کردو گفت : این تعامل و هم افزایی می تواند به فرهنگ سازی قانون مداری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک کند .
 
 
وی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی افزود: آموزش و پرورش تلاش می کند تا  مشارکت و تفکر انتقادی را در کودکان تقویت کند و آنان  را با ارزش‎‏های انسانی  آشنا کند.
 
 
کریمی فر بر نقش ارزنده نهاد خانواده تاکید کرد و افزود : بعد از خانواده، آموزش و پرورش، مهمترین و اساسی‎‏ترین رکن تاثیرگذار در زمینه آموزش و فرهنگ سازی است.
 
 
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش علاوه بر آموزش دانش به  رشد فضائل اخلاقی  در دانش‎آموزان، شکوفا کردن استعدادها و  تقویت روحیه زندگی جمعی هم توجه خاص می کند .
 
 
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه  از  صمیمیت و وظیفه شناسی به عنوان دو عنصر مهم در توفیق دستگاه تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت :  این دو مولفه باعث شده تا فلش توفیقات آموزش و پرورش همواره روبه بالا باشد.
 
 
کریمی فر در ادامه به وجود 4هزارو 200آموزشگاه در قالب 15هزار کلاس درس ؛ 320هزار دانش آموز و 30هزار فرهنگی در آموزش و پرورش لرستان اشاره و تصریح کرد :  تهیه و پیاده سازی نقشه خطر پذیری در 396آموزشگاه به منظور آموزش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر 30هزار جلد کتابچه در سطح استان توزیع شده است .
 
 
وی به تاثیر  روشنگری  تبیین برنامه و اقناع مخاطبان اشاره کردو گفت : باید با همراهی و همفکری خانواده ها آسیب های اجتماعی را کنترل و مهار کرد .
 
 
کریمی فر به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت فرهنگیان اشاره کرد و گفت :  دوره آموزشی مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر مواد مخدر با شرکت 28هزار از فرهنگیان در مناطق و شهرستان های استان برگزار شده است.
 
 
وی به برگزاری جلسات مشترک با معاونت اجتماعی ناجا و حضور 85نفر از کارشناسان این معاونت در مدارس اشاره کردو گفت :  علاوه بر آموزش های حضوری ،بروشورهای  مرتبط هم بین دانش آموزان توزیع شده است .
 
 
 
کریمی فر به فعالیت های  کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هم اشاره کردو گفت : اقدامات آموزش و پرورش به عنوان مسئول این کمیته نسبت به گذشته نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر بوده است . وی در ادامه  به برگزاری جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف ارتقاء فرزند پروری مثبت و ترویج شیوه های زندگی سالم برگزار و 19هزارو 99اثر هم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شدو لرستان در دو سال گذشته هم موفق به کسب رتبه عالی در این شاخص شده است.
 
 
کریمی فر  برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه برای ۵۰ نفر از مدرسین استان را از برنامه های دیگر کمیته پیشگیری استان در شهریور ماه سال گذشته ذکر کرد و اضافه کرد: این کمیته نسبت به تهیه نقشه خطرپذیری استان اقدام کرده که جامعه هدف این نقشه دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان بوده که در مهر ماه سال گذشته در ۳۹۶ آموزشگاه استان اجرایی شده است .
 
 
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد : اجرای طرح آموزش مهارت های مراقبت از خود برای دانش آموزان دوره ابتدایی در ۳۶ مدرسه استان و اجرای طرح آموزش مهارت های مقابله ای در ۳۶ مدرسه دوره متوسطه اول استان از دیگر برنامه های سال گذشته کمیته پیشگیری استان بوده است.
 
 
وی تاکید کرد : تهیه و توزیع بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد بین اولیاء و کارکنان مدارس از جمله اقدامات این کمیته بوده که متعاقب آن حدود ۲۰۵ هزار پوستر، لوح فشرده  آموزشی، کتابچه و ... بین دانش آموزان، اولیاء و  کارکنان مدارس توزیع شده است .
 
 
کریمی فر در ادامه سخنان خود به تشکیل کمیته مشاوره با حضور 6تن از اساتید صاحب نظر اشاره کردو گفت : 60نفر از عوامل آموزشی مدارس هم برای تدریس سرفصل های اعلام شده آموزش دیده اند .
 
 
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت از تلاشهای فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی تجلیل کرد و گفت : آموزش و پرورش در 3سال اخیر با شعار برنامه محوری ، پژوهش مداری و اخلاق گرایی تلاش کرده تا مسیر بالندگی ، توسعه و پیشرفت را در عرصه های مختلف هوشمندانه طی کند .
 
 
کریمی فر به کسب 16رتبه دو رقمی وقریب 100رتبه 3رقمی دانش آموزان در کنکور سراسری اشاره کردو افزود :  عقلانیت و تدبیر مهمترین مولفه دستگاه تعلیم و تربیت در اداره این دستگاه عریض و طویل است و تلاش می شود تا آموزش و پرورش در ریل اصلی تعلیم و تربیت با نگاه علمی و پژوهشی حرکت کند .
 
 
وی توسعه مشارکت همه جانبه و تعامل با نخبگان را یک ضرورت خواندو افزود : آموزش و پرورش با نگاه تعاملی ، تفاهمی و تکاملی می تواند در عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری نقش آفرینی کند .
 
 
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان به تشکیل 5جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اشاره کردو گفت : 5جلسه در سال 95برگزار شده که 25مصوبه را هم به دنبال داشته است .
 
 
وی مهمترین مصوبه را آموزش 157هزار از اولیاء ، معلمان و دانش آموزان دوره دوم متوسطه ذکر کرد .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن