تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820839580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد تشکیل پلیس افتخاری ، رویکرد فرهنگی اجتماعی با هدف پیشگیری است


واضح آرشیو وب فارسی:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: گروه استان ها- شرق استان تهران - جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه جذب پلیس افتخاری با هدف کمک به ناجا در توسعه، تحکیم نظم و امنیت اجتماعی و جلب اعتماد عمومی است،گفت: رویکرد تشکیل پلیس افتخاری یک رویکرد فرهنگی اجتماعی با هدف پیشگیری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"هادی ثمره" در کمیسیون جذب پلیس افتخاری ضمن تقدیر از فرماندهان و روسای کلانتری ها در بکارگیری پلیس های افتخاری بیان داشت: آنچه در عمل از این قالب پلیس به چشم می آید پتانسیل بالقوه ای است که در بیشتر ماموریت ها، فرماندهان و معاونت های تخصصی با آموزش های مکفی آن را بالفعل کرده و در راستای ماموریت های سازمان از آن بهره می گیرند.
وی افزود: همکاری و همیاری پلیس های افتخاری با نیروی انتظامی نشان دهنده جامعه محور بودن ماموریت های پلیس است که ضمن تقویت و بهبود رابطه و تعاملات مردم با پلیس از طریق حضور آنان در عملیات ها و فعالیت های پلیسی می تواند ظرفیت و توان مردمی برای گسترش امنیت و مشارکت عمومی را به اوج برساند.
سرهنگ ثمره بیان داشت: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و با توجه به کاهش نیروهای کادر و وظیفه در بدنه ناجا نیاز به این است که در بحث پلیس افتخاری از این افراد استفاده کرد و مطابق دستورالعمل ها بکارگیری شوند .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت با حضور جدی و جلب مشارکت تمام اقشار جامعه به حد مطلوب خواهد رسید، افزود: همکاری و همیاری پلیس های افتخاری با پلیس نشان دهنده جامعه محور بودن ماموریت های نیروی انتظامی است.
ثمره تصریح کرد: ماموریت پلیس افتخاری براساس تبصره 3 ماده 23 قانون استخدامی ناجا است و تشکیل پلیس افتخاری حقوقی و قانونی است و سلیقه ای نیست و رویکرد آن یک رویکرد فرهنگی اجتماعی با هدف پیشگیری است.
وی با اشاره به اینکه جذب پلیس افتخاری با هدف کمک به ناجا در توسعه، تحکیم نظم و امنیت اجتماعی و جلب اعتماد عمومی است، اظهار داشت: ...
[ مشاهده متن کامل خبر رویکرد تشکیل پلیس افتخاری ، رویکرد فرهنگی اجتماعی با هدف پیشگیری است در پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ]


پنجشنبه ، ۲۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن