تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813177306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه آموزشی تسهیل گران طرحها و برنامه های پیشگیری ازآسیب های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: كارگاه آموزشی تسهیل گران طرحها و برنامه های پیشگیری ازآسیب های اجتماعی اولین كارگاه آموزشی تسهیل گران طرحها و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مدیران مقطع ابتدایی در سالن جوانه های كانون آفرینش گرگان برگزارگردید .
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور ساعت 07:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان گلستان ، اولین كارگاه آموزشی تسهیل گران طرحها و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مدیران مقطع ابتدایی در سالن جوانه های كانون آفرینش برگزارگردید .در ابتدای این جلسه خاكی سرپرست سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدف از این كارگاه آموزشی را آشنایی مدیران به عنوان نمایندگاه آموزش و پرورش در مدارس با طرح های در دست اقدام در جهت مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزی عنوان و ازمدیران خواست در این زمینه همكاری لازم را داشته باشند . وی با اشاره به اینكه طرح های پیشگیری از آسیب هادر سطح بیش از 65درصد مدارس را شامل خواهد شد گفت امروزه افزایش چشمگیر آسیب ها می طلبد تا با همكاری همه عوامل مدرسه در جهت پیشگیری از آنها قدم برداریم .   سپس خانم برزعلی كارشناس مسئول مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره كل آموزش و پرورش استان به توضیح كامل طرح های سال جاری پرداخت . ایشان با اشاره به انتقال انواع آسیب ها به سنین پایین و فراوانی آنها از مدیران خواست با تشكیل كمیته پیشگیری در مدارس ، با همراهی و همكاری همه عوامل مدرسه ، ، انجمن اولیاء ، شورای معلمان و دیگر ظرفیت های موجود آموزشگاهی به اجرای طرحها ی فوق بپردازند . وی با بیان اینكه آسیب های هر مدرسه و منطقه با مناطق و مدارس دیگر متفاوت است از مدیران خواست با شناسایی آسیب های مدرسه خود و دسته بندی آمار و ارقام آن ، از برنامه های مشترك شهرستان استفاده لازم را برده و در این راه تلاش نمایند . ایشان در ادامه با بیان اینكه طرح مراقبت از خود مخصوص مدارس ابتدایی می باشد به تبین ویژگیها و امتیازات این طرح و نحوه اجرای آن در طول سال تحصیلی و چگونگی ارتباط مدیران و مسئولین واحد فوق پرداخته و از مدیران خواست با ترغیب و تشویق همكاران زیر مجموعه خود در مشاركت در اجرای اقدامات پیشگیرانه قدم بردارند . گفتنی است كارگاه های آموزشی تسهیلگران پیشگیری با حضور مدیران كلیه مقاطع در 5جلسه در حال برگزاری است و مدیران هر مقطع به صورت جداگانه با انواع آسیب هاو را ههای جلوگیری از آنها و نحوه اجرای طرحها ی پیشگیرانه آشنا خواهند شد . 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن