تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار کارگاه آموزشی ˝تجربه ای با شیشه گرم˝


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز به کار کارگاه آموزشی ˝تجربه ای با شیشه گرم˝ کارگاه آموزشی « تجربه ای با شیشه گرم » در دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز به کار کرد .
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور ساعت 14:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،آرزو خانپور در حاشیه مراسم افتتاح این کارگاه دو روزه گفت : دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان تنها دانشگاه آموزش دهنده تکنیک شیشه گری فوتی با هدف احیای هنر شیشه گری سنتی کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان « تجربه ای با شیشه گرم » را برگزار می نماید.
مسئول کارگاه آموزشی « تجربه ای با شیشه گرم » افزود : در این کارگاه ، اساتید به اجرای ایده ها و طرح های شرکت کنندگان پرداخته و اثرهای اجرا شده را در نهایت تحویل طراحان اثر می نمایند.
خانپور اضافه کرد : مجریان و مربیان این کارگاه آقایان علی الهی و عباس کریمی می باشند که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می نمایند.
عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود : با توجه به شرایط ویژه کارگاهی در اجرای این تکنیک تا کنون چنین هات شاپی که بتوان ایده را به طرح و همزمان طرح را در محیط کوره ای به اثر تبدیل و همزمان تحویل داد ، برگزار نگردیده است .
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳و ۲۴ شهریور ماه در محل کارگاه شیشه دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می گردد و شرکت در آن با هماهنگی به صورت تخصصی برای دانشجویان رشته شیشه ، سایر دانشجویان هنر و عموم علاقمندان فراهم می باشد.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن