تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820885790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران الزامی به پاسخگویی درباره تجهیزات هسته‌ای ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به درخواست جدید اتحادیه اروپا مبنی بر در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به لوله‌های روتوری سانتریفیوژها به آژانس بین المللی اتمی، گفت: تا کنون ایران به تمام تعهدات خود در زمینه برجام عمل کرده ضمن اینکه پاسخگویی ما باید به آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد و در این مسیر جوابگوی اتحادیه اروپا نیستیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی درخواست های مکرر اتحادیه اروپا درباره شفاف سازی فعالیت های هسته ای ایران را زیاده خواهی دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی طبق تعهداتی که تا کنون انجام داده منتظر اجرای تعهدات طرف مقابل است.

وی علت تعدد خواسته های اتحادیه اروپا از ایران را باز نگه داشتن مداوم پرونده هسته ای کشورمان عنوان کرد و افزود: آنها می خواهند همواره بهانه‌هایی برای عدم انجام تعهدات خود در قبال برجام داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل هند و پاکستان و بسیاری کشورهای دیگر نیز فعالیت هسته ای دارند که آژانس روی آنها هیچ نظارتی ندارد اما مشکل آنها برنامه هسته ای صلح آمیز ماست.

به گزارش خانه ملت، اتحادیه اروپا قصد دارد از ایران بخواهد اطلاعات مربوط به لوله‌های روتوری سانتریفیوژها را در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بگذارد.

۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن