تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات پارلمانی در روسیه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: انتخابات پارلمانی در روسیه آغاز شد ایلنا: انتخابات دوره هفتم مجلس دومای روسیه، امروز یکشنبه در این کشور آغاز شد.
انتخابات پارلمانی در روسیه آغاز شد

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رأی‌گیری برای تعیین ۴۵۰ نماینده دومای روسیه در شرقی‌ترین نقاط این کشور، صبح امروز- یکشنبه- آغاز شد. نظرسنجی‌ها حکایت از تداوم برتری حزب حاکمِ «روسیه متحد» در مجلس قانونگذاری این کشور است. این رأی‌گیری در شبه‌جزیره کریمه نیز برگزار می‌شود و نخستین انتخابات از زمان ضمیمه شدن اجباری آن به خاک روسیه در سال ۲۰۱۴ است. آمریکا گفته است برگزاری انتخابات در کریمه را «نامشروع» می‌داند و نتایج آن را به رسمیت نخواهد شناخت. در این دوره از انتخابات پارلمانی، تنها نیمی از نمایندگان از طریق فهرست‌های حزبی انتخاب می‌شوند و سرنوشت نیم دیگر را رقابت‌های محلی تعیین خواهد کرد. بر اساس آمار اعلام شده، بیش از ۱۰۹ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند و حداقل سن برای شرکت در رای گیری نیز ۱۸ سال است.   مجلس دومای روسیه عملا در تصمیم‌گیری‌های سیاسی داخلی و خارجی این کشور هیچ‌گونه جایگاهی نداشته و تنها به عنوان تصویب کننده قوانین مدنظر کرملین عمل می کند.






۱۳۹۵/۰۶/۲۸ ۰۸:۴۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن