تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دستگاه ها در اجرای سرشماری نفوس و مسکن مشارکت جدی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان دماوند: همه دستگاه ها در اجرای سرشماری نفوس و مسکن مشارکت جدی داشته باشند فرماندار شهرستان دماوند گفت: همه دستگاه ها موظف هستند در اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال جاری مشارکت جدی داشته باشند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 06:48

خبرگزاری پانا+فرمانداری+دماوند

به گزارش پانا ازشهرستانهای استان تهران ،ناصر محمودی‌فرد،درسومین نشست شورای اداری شهرستان دماوندبامحوریت سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در جمع مدیران و رؤسای نهادها و دستگاه‌ها، بخشداران، شهرداران و دهیاران با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت سرشماری و کسب آمار دقیق تأکید بسیاری داشتند،اظهار کرد:با توجه به اینکه سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس سرشماری صورت می‌گیرد،دستگاه‌های متولی باید دربحث ارائه و یکپارچگی آمار دقت زیادی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: در شهرستان دماوند به سهم خود وظیفه داریم که ارائه آمار بر اساس واقعیت جامعه و به درستی باشد تا متولیان کشوری بتوانند بر اساس آن سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کنند،چراکه شالوده نظام خوب مدیریتی مبتنی بر آمار درست است.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و بهره‌گیری از امکانات دولتی با توجه به منابع محدود مالی نتیجه قابل قبولی را در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 داشته باشیم و مشارکت مردم نیز در این امر بسیار حائز اهمیت است.
محمودی‌فرد با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در امر سرشماری نفوس و مسکن امسال مشارکت جدی داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید این امر را متعلق به خود بدانند و از هیچ کوششی برای مساعدت و هماهنگی کوتاهی نکنند.
وی ادامه داد: با توجه به وضع خاص و نیز وسعت و پراکندگی که شهرستان دماوند دارد، باید بتوانیم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری به‌گونه‌ای عمل کنیم که مردم در این طرح ملی، خود را مسؤول بدانند و در آن مشارکت کنند.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: ما هم باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های خود به درستی استفاده و بسیج عمومی را برای به ثمر نشاندن طرح ملی ایجاد کنیم وسیاست دولت بر اساس دستور ریاست جمهوری بر این است که همه دستگاه‌ها بتوانند ظرفیت و امکانات خود را بسیج کنند تا سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بازه زمانی پیش‌بینی شده به درستی اجرا شود.
محمودی‌فرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه سال 1396 بیان کرد: تحرکات انتخاباتی به صورت غیررسمی در شهرستان دماوند آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در راستای وظایفی که به ما محول شده گام برداریم.
وی ادامه داد:باید در انتخابات پیش‌رو بی‌طرفی و مسائل قانونی رعایت شود و همچنین از امکانات دولتی برای کاندیدای خاص استفاده نشودو امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم سازیم که مردم مشارکت جدی‌تر و حداکثری داشته باشند و آنچه مردم انتخاب می‌کنند در همان مسیر به وظیفه قانونی خود عمل کنیم. /خبرنگار : لعیا جبلی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن