تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821053943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طیب‌نیا: برای بهبود شرایط بیمه نیاز به برنامه‌ریزی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طیب‌نیا: برای بهبود شرایط بیمه نیاز به برنامه‌ریزی داریم
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست و باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد تا به جایگاه بهتری برسیم.
به گزارش نامه‌نیوز به نقل از بیمه مركزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجمع عمومی سالیانه بیمه مركزی، عملكرد این سازمان در راستای اعتلای صنعت بیمه را قابل قبول دانست و گفت: راهكارهای مناسبی برای دست‌یابی به اهداف بلندمدت اتخاذ شده است.

طیب‌نیا صورت‌های مالی بیمه مركزی را مثبت ارزیابی كرد وگفت: برخی از مشكلات و كاستی‌های صنعت بیمه با برنامه‌ریزی و پیشنهادات كاربردی ارائه شده برطرف می‌شود.

علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه كرد: صنعت بیمه كشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست و باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد تا به جایگاه بهتری برسیم.

وی اضافه كرد: این صنعت به لحاظ داشتن سهم در تولیدات كشور و تركیب انواع پوشش‌های بیمه‌ای دارای مشكلات زیادی است و قاعدتاً صنعتی كه باید ریسك‌ها را پوشش دهد نباید خودش در معرض ریسك باشد.

وزیر اقتصاد با اشاره به حضور دكتر همتی در صنعت بیمه كشور گفت: استفاده از توانمندی ایشان به عنوان یك سرمایه، می تواند شرایط بیمه را از وضعیت فعلی عبور دهد.

وی با بیان این نكته كه برای بیمه مركزی هم به مانند سایر حوزه‌های وزارتخانه برنامه عملیاتی تدوین شده است، گفت: در این برنامه با استفاده از نظرات كارشناسان بیمه مركزی تلاش شده بود تا به اهداف از پیش تعیین شده محقق شود.

طیب‌نیا با اشاره به انعطاف این برنامه افزود: این برنامه قابلیت بازنگری و اصلاح در بازه‌های مختلف زمانی را دارد تا رفتارهای اجرایی ما به صورت سنجیده و منطبق با برنامه باشد و از روزمرگی پرهیز شود.

رییس مجمع بیمه مركزی ابراز امیدواری كرد، صنعت بیمه به جایگاه مناسب و شایسته‌ای برسد و با پوشش دادن ریسك‌ها و عدم اطمینان دادن‌ها زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم كند.


منبع: خبرآنلاین

مطالب مرتبط
واکنش طیب‌نیا به لزوم تصویب FATF در مجلس
توضیح طیب‌نیا درباره FATF به مرکز پژوهش‌های مجلس
مخالفان خارجی ورود به FATF را بشناسید
تمام‌‌ قد پشت روحاني ايستاده‌ايم



۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن