تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم بسکتبال نادر شیمی قم برابر نماینده خراسان رضوی مغلوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور؛
تیم بسکتبال نادر شیمی قم برابر نماینده خراسان رضوی مغلوب شد

بسکتبال بانوان


شناسهٔ خبر: 3771124 - شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم – مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم از شکست تیم بسکتبال نادر شیمی برابر نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور خبر داد. الهام نادری صفا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرحله دوم از دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در شهر نکا در مازندران برگزار شد و تیم نادر شیمی قم مسابقات خود را در این مرحله آغاز کرد.

وی افزود: تیم نادر شیمی قم که با یک پیروزی و ۲ شکست پا به مرحله دوم دور رفت نهاده بود عصر جمعه در نکا برابر تیم بسکتبال هیئت خراسان رضوی قرار گرفت و با نتیجه ۵۰ بر  ۲۵ مقابل حریف خود مغلوب شد.

مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم گفت: این شکست، سومین باخت نادر شیمی در این فصل بود چنان که نماینده بسکتبال قم در ۲ بازی قبلی خود برابر تیم‌های شاهین تهران و نماینده مازندران هم شکست خورده بود اما تیم سپنتای تهران را شکست داد.

نادری صفا بیان داشت: پنجمین بازی نادر شیمی در دور فت برابر تیم بسکتبال نمای سبز کرمان برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با کسب یک پیروزی در مرحله دوم شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کنیم و به دور برگشت امیدوارتر شویم.

وی عنوان کرد: تیم نادر شیمی سال گذشته در لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور حضور داشت که در این مسابقات نایب قهرمان شد و به لیگ دسته اول صعود کرد و امسال، نخستین حضورش در لیگ دسته اول کشور را تجربه می‌کند.

مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم تصریح کرد: بر اساس نظر هیئت مدیره بخشی از بازیکنان نادر شیمی را نفرات غیر بومی تشکیل می‌دهند و سایر بازیکنان بومی هستند و تلاش بر این است که حضور نادر شیمی به سود بسکتبال بانوان قم تمام شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن