تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 5هزار و 348 سواد آموز استانی در دوره های مختلف سوادآموزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل گیلان خبر داد جذب 5هزار و 348 سواد آموز استانی در دوره های مختلف سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این که در سال جاری5 هزارو348نفرسوادآموز، جذب دوره های مختلف سوادآموزی شده اند، گفت: تعداد افراد بی سواد استان گیلان، درگروه سنی 10 الی 49 سال حدود 14 هزار و 246 نفر است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور ساعت 09:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی حاجتی گفت: درسال جاری با همت فعالان عرصه سوادآموزی در استان، بالغ بر 5هزارو348 نفر سوادآموز در دوره های سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال تحت پوشش قرار گرفته اند که قریب به اتفاق آن از طریق بخش غیردولتی و تشکل های مردم نهاد بوده است.  
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: یکی از راه های مبارزه با بی سوادی، آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان است که در این راستا طرح آموزش 4هزارو99 اولیای بی سواد دانش آموزان در حال اجرا است.
 
 
وی گفت: به رغم تلاشهای معاونت سوادآموزی آمار بی سوادی استان در رده سنی 10 تا 49 سال حدود 14 هزار نفر است که بخشی از آن به علت عدم ورود دانش آموزان به چرخه آموزش و  یا خروج زودهنگام برخی از آنها از گردونه  تعلیم و تربیت رسمی است.
 
 
حاجتی با اشاره به لزوم بهبود توانایی ها و تقویت مهارتهای اساسی دانش آموزان اضافه کرد: مراکز یادگیری و محلی در شهرهای تالش، فومن، رشت و آستانه اشرفیه تشکیل می شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن