تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798239117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید فرهنگ جوانگرایی را در نظام جا بیاندازیم/ 70 درصد مدیران بانکی دوران بازنشستگی را طی می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باید فرهنگ جوانگرایی را در نظام جا بیاندازیم/ 70 درصد مدیران بانکی دوران بازنشستگی را طی می‌کنند

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: پیرسالاری موجود در کشور شایسته این نظام نیست.


باید فرهنگ جوانگرایی را در نظام جا بیاندازیم/ 70 درصد مدیران بانکی دوران بازنشستگی را طی می‌کنند
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در نشست شورای مشورتی جوانان و نمایندگان این حزب در استان‌های مختلف کشور که عصر امروز در تبریز برگزار شد، جوانگرایی را از مولفه های اصلی این حزب بیان کرد و اظهار داشت: پیرسالاری موجود در کشور شایسته این نظام نبوده و کشور می‌تواند با جسارت، قدرت و علم به روز جوانان ساخته شود و پیشرفت کند.


وی افزود: البته پیران باتجربه از افتخارات و ارزش‌ها هستند ولی برنایی و جسارت جوان را نمی‌توان در پیران خردمند دید.


خرازی گفت: متاسفانه بسیاری از شخصیت‌های دانشگاهی و بزرگانمان هنوز نمی‌توانند با تکنولوژی رایانه کار کنند و سرعتی که امروزه در زندگی بشر ایجاد شده حاصل تکنولوژی‌های نوین هست که نسل جوان ما باید در چنین موقعیتی بتواند خود را احیا و بازسازی کند.


وی، ابتکار، خلاقیت، همبستگی و عزم و اراده جوانان حزب ندای ایرانیان را از جمله مولفه هایی عنوان کرد که می‌تواند گذشته ایران را با آینده و نسل کنونی متفاوت جلوه دهد.


خزازی با انتقاد از عدم پایبندی به شعار جوانگرایی در سال‌های گذشته اظهار کرد: با این همه شعار جوانگرایی چند درصد مدیران ما جوان هستند؟


وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مدیران بانکی کشور دوران پسابازنشستگی و بازنشستگی خود را طی می‌کنند، گفت: سیاست ما پرهیز از شعار بوده و عملگرایی را اولویت خود قرار داده ایم و باید فرهنگ جوانگرایی را در نظام جا بیاندازیم.


خرازی با انتقاد از اینکه بسیاری از کسانی که شعارهای دموکراتیک می‌دهند هنوز استبدادی هستند، اضافه کرد: برخی، در دو سال گذشته جوانان اصلاح طلب را به جرم مشورت نکردن چنان سرکوب کردند که اکنون وقتی آن جوانان را می‌بینند خودشان شرمنده می‌شوند.


وی تاکید کرد: ما در برابر کسانی که گوهر انقلاب را حفظ کردند مسئولیم و باید قدر این جوانان را بدانیم و عدالت را در موردشان رعایت کنیم.


خرازی افزود: ما دنبال قدرت نیستیم و برای قدرت هر کاری نمی‌کنیم، آرمان ما این است که با افتخار می گوییم می خواهیم روزی فقر را از جامعه ریشه کن کنیم البته نه با شعار بلکه با عمل.


وی جهانی شدن نهضت اسلامی را از دیگر آرمان‌های این حزب عنوان کرد و گفت: دین جوهر وجودی ماست و نمی‌توانیم دین را از زندگی خود جدا کنیم، توحید و دین‌گرایی در باور و تفکراتمان شکل گرفته است و می‌خواهیم جامعه آرمانی به وجود بیاوریم که در تمام ممالک اسلامی علمدار مبارزه با خشونت گرایی باشد و تبدیل به نهضت اسلامی جهانی شود.


سامان بختیاری، رییس هیات اجرایی و معاون دبیر کل حزب ندای ایرانیان نیز در این نشست گفت: در روزهای نخست تشکیل این حزب ادعای حزب ندای ایرانیان مبنی بر اینکه این حزب مختص افراد میانسال و کهنسال نیست به سخره گرفته شد و صبغه سیاسی دکتر خرازی را خدشه دار کردند.


وی افزود: اما اکنون می بینیم این حزب بیش از 6200 نفر عضو در سراسر ایران دارد که تقریبا همه جوان هستند و این نشان‌دهنده این هست که حزب ندای ایرانیان حرف هایی برای گفتن دارد.


بختیاری گفت: در مدت تاسیس حزب به کسی ناسزا نگفته و توهین نکرده ایم و در پی اثبات خود بوده ایم و بر این باوریم که با توهین نمی‌توان رقیب را مجاب کرد که به حرف هایمان گوش فرا دهند.


وی اظهار کرد: ما با عملکردمان در پی انکار دیگران نبوده و نیستیم.


همچنین مسعود حسابگران، رییس شعبه آذربایجان‌ شرقی حزب ندای ایرانیان در این نشست جوانگرایی را از جمله ویژگی ها و فلسفه وجودی  شاخه جوانان این حزب برشمرد و گفت: فلسفه ایجاد شاخه جوانان حزب نه صرفا به دلیل هماهنگی بین جوان‎ترین های حزب بلکه تاکید بر استفاده از ویژگی‌های منحصر بفرد جوانان از جمله آرمانگرایی، خلاقیت، پیگیری مجدانه امور، پرسشگری، هویت یابی و تلاش برای افزایش توان فکری و اجرایی در تشکیلات هست.


وی دوران جوانی را دوران درخشندگی و قوت و امید و پیشرفت دانست و افزود: اصلی‌ترین سرمایه جامعه جوانان هستند و موفقیت و پیشرفت هر مجموعه ای منوط به پیشرفت جوانان آن مجموعه است و وجه تمایز حزب ندای ایرانیان نیز همین جوان گرایی آن می‌باشد.


حسابگران بهره گیری از فرصت ها و منافذ قانونی برای سیاست ورزی جهت ایجاد تغییر درسطوح سیاسی، لزوم تعامل و مدارا با گروه‌های سیاسی مختلف و استفاده از تجربه گذشته اصلاحات و تاکید بر فعالیت آزادانه سیاسی، کار تشکیلاتی منضبط، دوری جستن از نگرش‌های مبتنی بر تحریم و رکود سیاسی و مسئولیت پذیری را از جمله راهبردهای حزب ندای ایرانیان نام برد.





۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن