تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتب درسی آذربایجان شرقی توزیع شده است/کتب هنرستان ها در حال توزیع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جلسه شورای معاونین و مدیران آموزش و پرورش استان مطرح شد; کتب درسی آذربایجان شرقی توزیع شده است/کتب هنرستان ها در حال توزیع است مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای معاونین از اتمام توزیع کتب درسی در مدارس و از توزیع کتب فنی و حرفه ای خبر دادند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور ساعت 13:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش ،مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شكایات وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 تبریز به نمایندگی از نواحی پنجگانه تبریزبیان داشت: نقل و انتقالات در تبریز به خوبی پیش رفته و در دور دوم به ساماندهی کلی خواهد رسید. پورسلیمان گفت: بیش از 97 درصد دانش آموزان در سیستم سناد ثبت نام کرده اند و با توجه تمهیدات صورت گرفته بقیه ثبت ها هم تا آغاز سالتحصیلی انجام می شود. وی اظهار داشت: کتب درسی دوره اول و دوم در حال توزیع و کتب ابتدایی در اختیار مدیران است که از اول مهر توزیع می شود. نماینده نواحی پنجگانه آموزش و پرورش گفت: دوره های آموزش کتب جدیدالتالیف در دوره ابتدایی شروع شده و برای پایه دهم از 27 شهریور ماه آغاز می شود.  ساماندهی کامل در مناطق جوار مرند  معراج پیری به نمایندگی از مناطق جوار دو،گفت: ساماندهی کامل در این مناطق به طور کامل صورت گرفته و با توجه به مازاد نیرو در برخی مناطق ،امسال به مقدار قابل توجه این نیروهای مازاد تقلیل یافته است. مدیر آموزش و پرورش مرند تاکید کرد: در مقاطع ابندایی تعدادی معلم بازنشسته داشتیم که با کمبود نیرو مواجه بودیم که ساماندهی تا نزدیک 100 درصد در انتقالات اضطراری صورت می گیرد. راه اندازی سامانه اس ام اس برای اولیاء دانش آموزان  جلیل اسلامی به نمایندگی از مناطق جوار سه استان گفت: اهداف و شاخص های وزارتی به درستی و با دقت اجرا شود و توجه به آسیب های اجتماعی بیشتر شود. مدیر آموزش و پرورش مراغه خاطر نشان ساخت: در میزان تخصیص اعتبارات که بیشترین تاکید در مشارکت مردمی است،25 درصد تخصیص یافته که بیشتر برای تعمیرات اساسی و ضروری بکار گرفته می شود. وی تاکید کرد :ساماندهی تقریبا در 100 درصد مناطق جوار مراغه صورت گرفته این در حالی است که در پایه دهم با کمبود مدرس مواجه هستیم. اسلامی به ایجاد سامانه اس ام اس در مناطق جوار اشاره کرد و افزود: این سامانه به منظور ارتباط و اطلاع رسانی اولیاء با مدرسه و اداره راه اندازی شده است. کمبود مدیر مدرسه در مدارس پسرانه جوار میانه  اسفندیار صادقی در ادامه جلسه گفت: در برخی مناطق جوار میانه با کمبود نیروی ابتدایی،متوسطه و خدماتی مواجه هستیم و با توجه به وجود 70درصدی خانم ها در سیستم آموزش و پرورش منطقه جوار چهار،مدیریت برخی مدارس پسرانه با کمبود مواجه شده است. رئیس آموزش و پرورش میانه خاطر نشان کرد: بالغ بر 4 هزار میلیار ریال از طریق خیرین بودجه جمع آوری شده که پرورژه های فرهنگی در مناطق در اولویت ساخت قرار دارند. وی تاکید کرد: بیشتر نیروها در این مناطق نیاز به ساماندهی و به روز رسانی دارند و بیش از 60 درصد ابلاغ ها صادر شده است.  محمد رضا مطلبی ، رئیس آموزش و پرورش سراب در ادامه جلسه دغدغه نیروی انسانی را در مناطق جوار را مشکل اساسی عنوان کرد و افزود: نیروی ورودی و خروجی در سراب و مناطق جوار تناسب ندارد. تعمیرات اساسی مدارس ارسباران بیشتر از طریق طرح هجرت صورت گرفته است  مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در پایان در خصوص وضعیت ساماندهی و اقدامات پرورژه مهر منطقه ارسباران گفت: در برخی مناطق کمبود دبیر در علوم و زبان احساس می شود. جعفر شجاعی بیان داشت: تعمیرات اساسی در مدارس جوار با توجه به اولویت بندی با کمک نیروهای طرح هجرت صورت گرفته است. وی افزود: بیشتر کتب درسی توزیع شده است و کتب درسی ابتدایی و کار و دانش در حال توزیع است. شجاعی تاکید کرد: بیشتر ابلاغ ها صادر شده و مابقی به دلیل عدم اعلام نیاز و حد نصاب در سامانه صدور ابلاغ ثبت نشده که در حال رسیدگی جدی است.            













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن