تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816959317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیلا به خاطر بهروز، شوهرش را سوزاند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: 8 تیر 93 مرد مسنی به اداره آگاهی تهران مراجعه کرد و از مفقود شدن پسر سی و هشت ساله‌اش با نام کیوان خبر داد که پس از تشکیل پرونده فقدانی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم آگاهی تهران به دستور بازپرس امور جنایی تهران برای یافتن کیوان وارد عمل شدند.

تحقیقات برای یافتن کیوان ادامه داشت تا اینکه یک روز بعد مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در منطقه حکیم آباد بزرگراه تهران ـ قم با جسد سوخته مرد ناشناسی مواجه شدند که پس از بررسی مشخص شد جسد کشف شده متعلق به کیوان است و وی با ضربات سنگین به سرش به قتل رسیده و پس از قتل جسدش سوزانده شده است همچنین کنار جسد مقتول فرش نیمه سوخته‌ای کشف شد.

با کشف جسد کیوان بررسیها برای شناسایی و دستگیری قاتل وی آغاز شد و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از این جنایت به منزل مقتول رفتند، با ورود کارآگاهان به منزل مقتول آنها متوجه شدند در سالن پذیرایی منزل کیوان فرشی وجود ندارد، همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان لیلا همسر کیوان را به عنوان متهم اصلی قتل بازداشت کنند.

لیلا که پس از بازداشت چاره‌ای جز اعتراف به بیان حقیقت نداشت، راز قتل همسرش را فاش کرد و به کارآگاهان گفت: مدتی قبل بهروز یکی از دوستان دوران مجردی‌ام را در خیابان دیدم و به خاطر علاقه‌ای که از مدتها قبل به او داشتم رابطه‌ام با او آغاز شد و به صورت پنهانی با بهروز در ارتباط بودم تا اینکه کیوان به من شک کرد و چندین بار به خاطر تلفن زدنهایم با من جر و بحث کرد، من کیوان را دوست نداشتم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم و با بهروز ازدواج کنم و به همین دلیل تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم.

وی ادامه داد: شب وقوع قتل در خانه بودم، زمانیکه کیوان از سر کار آمد خسته بود و از شدت خستگی برای خوابیدن به روی تختخواب رفت، قبل از آمدن کیوان کلید منزلمان را در اختیار بهروز قرار دادم، زمانیکه کیوان خوابش برد در خانه را به روی بهروز باز کردم و خودم در راه پله‌ها منتظر ماندم تا بهروز کار را یکسره کند، البته نفهمیدم که کیوان چگونه به قتل رسید، پس از قتل کیوان همراه بهروز جسدش را داخل فرش پیچانیدم و به سمت جاده قم رفتیم، در آنجا جسد کیوان را آتش زدیم و در نهایت گریختیم.

پس از اظهارات لیلا، کارآگاهان برای دستگیری بهروز وارد عمل و سرانجام 28 دی 93 موفق به دستگیری وی شدند.

بهروز نیز پس از دستگیری نحوه قتل کیوان را اینگونه شرح داد: زمانیکه لیلا در خانه را باز کرد، با میله‌ای که در دستانم بود وارد اتاق محل استراحت کیوان شدم و چندین ضربه محکم به سرش زدم، پس از قتل وی نیز سراغ گاوصندوق رفتم و هشت فقره چک متعلق به مشتریهای کیوان را سرقت کردم، سرانجام همراه با لیلا جسد را به جاده قم بردیم و در مکانی مناسب آتش زدیم، بعد قتل کیوان قصد داشتم با لیلا ازدواج کنم اما دستگیر شدم.

پس از اظهارت لیلا و بهروز، بازسازی صحنه قتل کیوان در حضور سجاد منافی آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران صورت گرفت و لیلا با قرار وثیقه آزاد شد همچنین با صدور جلب به دادرسی و کیفرخواست برای بهروز وی به اتهام قتل کیوان به‌زودی برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران حاضر خواهد شد.




۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن