تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805250596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران تشکیل جلسه داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار دهلران: شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران تشکیل جلسه داد باید در ابتدای سال از همه ی ظرفیت های شهرستان برای ایجاد نشاط بین دانش آموزان استفاده شود.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور ساعت 11:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران با حضور فرماندار در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور کلیه اعضاء شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی برگزار گردید ابتدا سید غلامرضا موسوی گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس ارائه دادند. مدیر آموزش و پرورش دهلران در این نشست ابتدا ضمن تشکر از همراهی همه نهادها و ادارات دولتی با آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهرداری دهلران بیشترین کمک را نسبت به شهرداری های استان ایلام به آموزش و پرورش نموده است، اظهار کرد: امسال نیز توقع داریم تا شورای شهر و شهرداری در پروژه مهر امسال نیز ما را همراهی نمایند ایشان اظهار نمودند: که مدارس این شهرستان آمادگی کامل برای آغاز سالی بانشاط را دارند و تمام هدف این مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاهها این است که محیطی آرام و بانشاط برای آغازی خوب در فصل بازگشایی مدارس داشته باشیم. وی به اهمیت جایگاه دانش آموزان عشایر اشاره نمود و افزود: در همین راستا مدرسه ای در شمال شهر دهلران برای عشایر تاسیس خواهد شد که این عزیزان با فراغت خاطر آموزش ببینند. مدیر آموزش و پرورش دهلران به تاسیس دبیرستان دخترانه در سطح شهر و چند مدرسه در روستا ها اشاره نمود و عنوان کرد: تعداد مدارس در شهرستان دهلران به رقم خوبی رسیده است و این نشاندهنده ی توجه دولت به مقوله آموزش و پرورش می باشد. ایشان همچنین در خصوص شناسایی و جذب افراد بی سواد گروه سنی 49- 10 سال عنوان نمودند: که این مدیریت تمام تلاش خود را با مساعدت همه ادارات و نهاد های دولتی خواهد نمود تا این تکلیف شرعی به سرانجامی خوش ختم شود و گزارش مختصری از وضعیت سواد آموزی شهرستان ارائه کردند. در ادامه مدیران برخی ادارات و اولیای دانش آموزان که در این جلسه حضور داشتند به بیان دیدگاه های خود پرداختند. و مطالبی در خصوص سواد آموزان گروه سنی 49- 10 سال، نمایشگاه های لوازم و تحریر، لباس فرم مدارس، سرویس های حمل و نقل، وسایل سرمایشی، تعیین نرخ کلاس های فوق برنامه مدارس هیات امنایی و نبود سرعت گیر در خیابان هایی منتهی به مدارس ... ارائه نمودند. فرماندار دهلران با اشاره به اهمیت تربیت در آموزش و پرورش، افزود: قسمتی از عمر نوجوانان و جوانان در دست ماست و ما باید از این موقعیت درست استفاده کنیم تا جامعه دارای نسلی درست تربیت شده ای باشد. وی گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز ایجاد فرهنگ در جامعه است و اگر آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی تلاش نکند چه بسا جامعه و آینده کشور رو به زوال پیش رود. سبزی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تعامل و همکاری تمام دستگاه های خدمات رسان و ارگان های سطح شهرستان با آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید برای آموزش و پرورش مشکل ایجاد کنند وتمامی ادارات هر آنچه در توان دارند برای رشد و تعالی آموزش و پرورش بکار گیرند. فرماندار دهلران تصریح کرد: بر اساس همین نگاه لازم است تا فضای محیطی و برنامه های آموزشی در مدارس با نشاط بیشتری ایجاد و برنامه ریزی شود. وی تاکید نمود: با توجه به قلم فرسایی و بیان خوب فرهنگیان از آن ها انتظار می رود که خدمات دولت را در جامعه بازگو نمایند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن