تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم هدف پویان قم با شکست برابر البرز به نایب قهرمانی بسنده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در مسابقات هندبال منطقه ای جوانان دختر کشور؛
تیم هدف پویان قم با شکست برابر البرز به نایب قهرمانی بسنده کرد

هندبال بانوان


شناسهٔ خبر: 3768757 - چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - تیم هندبال هدف پویان جوان قم با شکست برابر البرز در مسابقات هندبال منطقه ای جوانان دختر کشور به نایب قهرمانی بسنده کرد. به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هندبال جوانان دختر کشور در منطقه ۲ در قم به پایان رسید و تیم‌های هدف پویان جوان قم و هیئت هندبال استان البرز جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کردند.

در دیدار نهایی تشریفاتی این مسابقات که سه شنبه شب در سالن نرگس قم برگزار شد تیم هدف پویان قم در یک بازی تکراری برابر هیئت هندبال البرز قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

نماینده هندبال قم در حالی در این مسابقه بازنده شد که در مسابقات دور گروهی، توانسته بود حریف خود را همین نتیجه شکست دهد اما در دیدار نهایی، شرایط برای میزبان خوب پیش نرفت و نتیجه نهایی حکم به قناعت هدف پویان به نایب قهرمانی داد اما هر ۲ تیم راهی مرحله نهایی شدند.

مرحله پایانی این مسابقات با حضور ۱۶ تیم صعود کرده از مناطق ۸ گانه کشور برگزار می‌شود در حالی که در مسابقات منطقه ۲ کشور در قم، ۷ تیم حضور داشتند و در قالب ۲ گروه ۴ و ۳ تیمی با هم رقابت کردند.

در این رقابت‌ها، تیم‌های هندبال جنوب غرب تهران، ثامنات تهران، امید تهران و آزاد تهران در گروه یک قرار داشتند و هدف پویان قم در گروه دوم با تیم‌های هیئت البرز و استقلال جنوب تهران در گروه ۲ هم گروه بود.

هدف پویان در این مسابقات ابتدا هیئت هندبال البرز را شکست داد و سپس از سد استقلال جنوب تهران گذشت و سپس با پیروزی بر امید تهران راهی فینال شد اما با شکست برابر نماینده البرز به مقام دوم قناعت کرد.

تیم هندبال هدف پویان جوان قم نیز که نماینده استان قم در این مسابقات است در گروه دوم با تیم‌های هیئت هندبال البرز و استقلال جنوب تهران هم‌گروه است و از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

فاطمه فتحی، ستایش قمری، بیتا بهرامی، فاطمه رادصفت، رقیه نجفی، فاطمه رجبی، فاطمه مریدی، ریحانه ازندریانی، رعنا سامانی، فاطمه شادمهر، نوریه عباسی، زهرا خوش‌لهجه منفرد، هانیه خسروی و منیره‌السادات برقعی نفرات تیم هندبال جوانان دختر قم محسوب شدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن