تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف خواستار اجرای الگوی 1+5 برای مذاکره با کره شمالی شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لاوروف خواستار اجرای الگوی 1+5 برای مذاکره با کره شمالی شد
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر لزوم استفاده کامل از توان دیپلماسی برای حل اختلاف ها با کره شمالی بدون تنش آفرینی بیشتر، گفت: باید از رویکردهای خلاقانه ای مانند مذاکرات هسته ای تهران و 1+5 برای گفت وگو با پیونگ بهره گرفت.
به گزارش نامه نیوز، لاوروف با تاکید بر لزوم پرهیز از هر گونه برخورد تنش ساز در رابطه با اقدام های کره شمالی گفت: افزون بر رویکردهای متکی بر برخورد، ما راه های دیگری نیز در برابر پیونگ یانگ داریم که خلاقانه است.
وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه در اطلاعیه ای به نقل از وی نوشت: در قبال ماجراجویی های کره شمالی باید از اقدام هایی که می تواند منجر به تشدید بیشتر اوضاع شود و منطقه را در آستانه رویارویی مسلحانه قرار دهد، پرهیز کرد.
وزیر خارجه روسیه گفت که افزون بر الگوی خلاقانه و تعاملی بین ایران و 1+5 که به حل اختلاف ها و رسیدن به توافق بین المللی منجر شد، تجربه برنامه امحای تسلیحات شیمیایی سوریه نیز وجود دارد و اکنون باید رویکردهای بسیار خلاقانه ای از سوی تمام طرف های مساله از جمله آمریکا و روسیه اتخاذ شود.
وی ادامه داد: اطمینان دارم، یافتن راهکارهای سنجیده و سازنده نیز قابل دسترسی است که امکان کاهش تنش ها در شبه جزیره کره و منطقه شمال شرق آسیا را فراهم می کند. ما در این زمینه کار می کنیم، زیرا بر این بارویم که دفن مذاکرات شش جانبه زود است و باید راههایی برای ازسرگیری گفت و گوها با پیونگ یانگ یافت.
مذاکرات شش جانبه کره شمالی و پنج کشور آمریکا، ژاپن، روسیه، چین و کره جنوبی دسامبر سال 2008 در پی آزمایش اتمی پیونگ یانگ متوقف شد و تلاش ها برای انجام دوباره آن بی نتیجه مانده است.
کره شمالی سال 2005 خود را به عنوان یک قدرت هسته ای معرفی کرد و سال های 2006، 2009، 2013 ، 2016 و همچنین دیروز جمعه دست به انجام آزمایش اتمی زد.


منبع: ایرنا


۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن