تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضع قوانین امنیت سایبری با رویکرد تجاری در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وضع قوانین امنیت سایبری با رویکرد تجاری در آمریکا
«اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک آمریکا از وضع قوانین امنیت سایبری در حوزه های مالی و تجاری این ایالت خبرداد.


به گزارش ایرنا؛ « اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک آمریکا افزود: قوانین امنیت سایبری تمامی بانک ها و شرکت های کارگزاری بیمه تحت نظارت اداره خدمات مالی نیویورک (نیو دی اف اس) را ملزم می سازد ضمن اجرای این قوانین، با انتصاب یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در زیرمجموعه کاری خود، روند اجرای قوانین یادشده را پیگیری و رصد نمایند.


براساس این گزارش، در صورت موافقت عمومی شهروندان نیویورک، ظرف کمتر از دوماه این قوانین برای اجرا ابلاغ خواهد شد.


در همین خصوص، کاخ سفید به منظور بهبود شرایط دفاعی بخش دولتی در برابر هکرها و حملات سایبری، "گریگوری توهیل" ژنرال بازنشسته نیروی هوایی را به عنوان اولین رئیس امنیت سایبری فدرال دولت آمریکا منصوب کرد.


این در حالی است که نفوذ قابل توجه هکرها در رایانه های بخش دولتی و خصوصی آمریکا در سال های اخیر باعث شده دولت "باراک اوباما" در سال آخر مسئولیتش، تقویت امنیت سایبری فدرال را در اولویت قرار دهد.


اوباما چندی پیش گفته بود که با پیشنهاد این سمت جدید، خواستار اختصاص بودجه ای به مبلغ 19 میلیارد دلار برای امنیت سایبری در همه بخش های دولتی از سوی کنگره شد. 


این سمت در حکم یک انتصاب سیاسی است و جانشین اوباما پس از ادای سوگند در ژانویه سال بعد، می تواند فرد دیگری را جانشین توهیل کند.


توهیل تا قبل از انتخاب به سمت رئیس امنیت سایبری فدرال دولت آمریکا، معاون مدیرکل امنیت سایبری و ارتباطات وزارت امنیت داخلی آمریکا بود.


طبق اعلام کاخ سفید، "گرنت اشنایدر" مدیر سیاست امنیت سایبری شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز به عنوان معاون توهیل انتخاب می شود.




تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - 14 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن