تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۵ شاخص امنیتی در مازندران ارتقا یافت/کاهش تجمعات کارگری در مازندران /وضعیت طلاق و اعتیاد بسیار نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعتقاد به اینکه رفاه اجتماعی نسبی در استان ایجاد شده و تجمعات کارگری در مازندران کاهش یافت گفت: احزاب سیاسی مازندران نیز شناسنامه دار می شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران دارای بخش های پیچیده و متعددی بوده که در دوره فعلی از دولت دهم توانسته به توفیقاتی در بخش های مختلف حوزه ماموریتی خود بپردازد.
برای روشن تر بیشتر مردم استان با فعالیت های حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، علی رضا یونسی رستمی معاون استاندار مازندران در این حوزه میهمان تسنیم شده تا در فضایی صمیمی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران تسنیم باشد.
تسنیم: به نظر شما مهم ترین رویداد سیاسی در کشور و استان در سه سال اخیر چه بوده است؟
مهم ترین اتفاق سیاسی در کشور و مازندران حضور بی نظیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بوده که در هفتم اسفند 94 مردم حضور بی نظیر در انتخابات داشتند و حتی یک صندوق و یک برگ رای باطل نشد. مازندران در میان استان های با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات داشته وجز شش استان برتر از نظرمشارکت مردم انتخاب شد و از میان 450 شهرستان درکشور، سوادکوه شمالی با مشارکت بیش از 98.2 درصد از واجدین شرایط در انتخابات، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
در حوزه سیاسی به صورت مستمر با حضور جریان های سیاسی نشست هایی در استانداری برگزار و باید تمام احزاب و تشکل های سیاسی با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر جناحی مورد استفاده قرار گیرند تا جامعه ای شاداب و پویا داشته باشیم و با آرامش، تعامل خوب،گروه های سیاسی جناح های فعال بدون هیچ مشکلی می توانند برای سخنرانی و شرکت در اجتماعات طرفدار سیاسی خود را دعوت کنند.
تسنیم: سیاست دولت در زمینه کاهش معضل اجتماعی طلاق و ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۲۵ شاخص امنیتی در مازندران ارتقا یافت/کاهش تجمعات کارگری در مازندران /وضعیت طلاق و اعتیاد بسیار نگران کننده است در خبرگزاری تسنیم ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن