تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاق نخستين شناور بالگرد بر به نيروي دريايي سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: الحاق نخستين شناور بالگرد بر به نيروي دريايي سپاه
ايران اسلامي در حال ساختن يک تمدن بزرگ است و سپاه نيز در توسعه قدرت دفاعي و بازدارنده خود هرگز متوقف نخواهد شد.
به گزارش ايرنا، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز گذشته در آيين الحاق نخستين شناور بالگرد بر به نيروي دريايي سپاه افزود: ايران اسلامي در حال ساختن سازه‌هاي قدرتي بزرگ است که بتواند ميدان موازنه حقيقي را به نفع مسلمانان تغيير دهد. وي يادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سواحل شمالي خليج فارس از اقتدار دريايي ملت بزرگ ايران دفاع مي‌کند. جانشين فرمانده کل سپاه اضافه کرد: نيروي دريايي سپاه تجلي اراده ملت بزرگ ايران براي دفاع از ارزش‌هاي حياتي خود است. سردار سلامي اظهار داشت: ما تصميم گرفته‌ايم مادامي که دشمنان خدا بخواهند عليه مسلمانان يا ملت مسلمان ايران توطئه کنند، همواره در مقابل آنها بايستيم. وي گفت: در همين راستا امروز ميدان‌هاي نبرد و دفاع عليه دشمنان مسلمانان را به اقصي نقاط عالم توسعه داده‌ايم. جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اضافه کرد: ما مصمم هستيم که جهاد کبير را ادامه دهيم و استمرار اين جهاد تا فتح آخرين سنگرهاي کليدي ادامه خواهد يافت. سردار سلامي گفت: انجام اين مهم ناشي از وصيت امام راحل و بيرق‌داري امروز رهبر عظيم‌الشأن انقلاب براي هدايت امت اسلام و نجات جهان اسلام از برده‌داري مدرن از زير ستم جاهلاني است که مي‌خواهند جهل و ناتواني را در جهان اسلام ريشه‌دار کنند. وي با اشاره به توان و قابليت‌هاي بالاي عملياتي شناور بالگردبر شهيد ناظري افزود: امروز براي نيروي دريايي سپاه روزي پرافتخار و از جمله ايام‌الله اين نيرو است که يکي از جلوه‌هاي هنرمندي مردان انديشمند تحقق يافته و صحنه دريا‌ها امروز شاهد حضور يکي ديگر از اين پديده‌هاست.
 
ويژگي‌هاي شناور بالگردبر
نخستين شناور «بالگردبر» ساخت داخل با نام شهيد دريادار محمد ناظري ديروز در آييني با حضور سردار سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه و جمعي از فرماندهان و مسئولان لشکري و کشوري به يگان رزم نيروي دريايي سپاه ملحق شد. اين شناور بزرگ‌ترين شناور آلومينيومي ساخت کشور با شکل بدنه پيشرفته و روز دنياست که قابليت دريانوردي در امواج خروشان و حمل همزمان 100 نفر و بالگرد را دارد. شناور بالگردبر شهيد ناظري توسط سازمان تحقيقات خودکفايي نيروي دريايي سپاه طراحي و در مؤسسه شهيد محلاتي از مؤسسه‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در بوشهر ساخته شده است. اين شناور با ابعاد طول 55متر، عرض 1/14 متر، ارتفاع 13متر و آبخور 15متر برد دريانوردي 10هزار کيلومتر (14نات) دارد. وزن سازه شناور بالگردبر شهيد محمد ناظري 90 تن و وزن کل آن 240 تن و سرعت بيشينه آن 28 نات دريايي است. اين شناور توسط محققان کشورمان بدون هيچ‌گونه وابستگي به خارج طراحي، ساخته و تجهيز شده است که امروز به‌طور رسمي به منطقه يکم نيروي دريايي سپاه در خليج فارس ملحق شد.
 
سردار فدوي: امريکايي‌ها دروغ مي‌گويند
تسلط کاملي به خليج فارس داريم و ادعاهاي امريکايي‌ها مبني بر مقابله با نيروي دريايي سپاه در خليج فارس از اساس دروغ است.
اين مطلب را سردار علي فدوي، فرمانده نيروي دريايي سپاه در مراسم آب‌اندازي شناور تندرو بردبلند بالگردبر شهيد ناظري در بوشهر عنوان کرد و اظهار داشت: طي يک ماه گذشته ادعاهايي از سوي امريکايي‌ها مطرح شده است که همه موارد مطرح شده به آن صورتي که مقامات امريکا، پنتاگون و وزارت خارجه و وزارت دفاع آنها اعلام کرده‌اند، غيرواقع است. وي اضافه کرد: در صحنه دريا به هيچ وجه چنين اتفاقاتي روي نداده است و اصل خبرهاي آنها دروغ است؛ اسناد و مدارک و فيلم‌هايي داريم که کذب بودن ادعاهاي‌شان را اثبات مي‌کند. تسلط کاملي در منطقه داريم و اسناد نيز موجود است.
به گزارش مهر، فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اينکه اين نيرو تسلط و اشرافيت کاملي بر خليج فارس، درياي عمان و تنگه هرمز دارد، افزود: شرايط پايداري از تسلط ما بر خليج فارس در طول اين سال‌ها وجود داشته است و اين شرايط همچنان ادامه دارد. وي تصريح کرد: شناورهاي شش کشور از جمله امريکا، انگليس، فرانسه، کانادا استراليا و نيوزيلند در آب‌هاي بين‌المللي اين منطقه حضور دارند که تحت فرماندهي امريکايي‌ها هستند و سال‌هاي طولاني است که هيچ يک از اين کشورها جرئت نکرده‌اند از قوانين ما تخطي کنند و تخلفي انجام دهند. سردار فدوي افزود: سال‌هاست که امريکا درخواست دارد که در خليج فارس با نيروي دريايي سپاه ارتباط مستقيم داشته باشد، ولي حضور آنها در اين منطقه را عامل ناامني مي‌دانيم و به آنها هم اعلام کرديم که نيازي به حضور شما در اين منطقه نيست و حضور شما عامل ناامني و شرارت است و زماني که در خليج مکزيک حضور يافتيم حاضر به مذاکره با شما هستيم.
 
در کشور نبايد صدايي با شيطان بزرگ همراه شود
وي ادامه داد: امروز نيز خبري از سوي فرمانده عمليات دريايي امريکا منتشر شد که چون تنش‌ها در خليج فارس بين امريکا و نيروي دريايي سپاه زياد شده است، دنبال ارتباط مستقيم با نيروي دريايي سپاه هستيم ولي جواب ما مثل قبل اين است که وجود شما موجب ناامني است و اين ارتباط غيرواقعي‌ترين کاري است که بايد انجام شود. فدوي ادامه داد: حد نزديک شناورهاي ما با امريکايي‌ها ۵۰۰ متر است و مي‌توانيم از فاصله دورتر هم اين تسلط را داشته باشيم، ولي فاصله ما همين ۵۰۰متر است، اما آنها ادعا کردند که نيروي دريايي سپاه به فاصله ۹۰ متري آنها رسيده در حالي که فاصله ما 2هزار و ۷۰۰ متر بوده است. وي گفت: آنها به دنبال يک موضوع هستند که اصلاً ربطي به اصل موضوع در خليج فارس ندارد و ما هم کار خودمان را مي‌کنيم، در کشور هم نبايد صدايي با شيطان بزرگ همراه باشد.


منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن