تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806908498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو مرحله‌ای شدن صدور پروانه ساخت و ساز به‌زودی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دو مرحله‌ای شدن صدور پروانه ساخت و ساز به‌زودی رییس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از دو مرحله‌ای شدن صدور پروانه‌ها در آینده نزدیک خبر داد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور ساعت 12:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،  محمد سالاری در دویست‌ ونود و یکمین جلسه علنی شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم لایحه مدیریت شهری با لحاظ کردن دغدغه‌های مدیریت شهری هرچه زودتر به تصویب برسد و موجب ارتقای جایگاه مدیریت شهری باشد. وی افزود: دولت اخیرا بسیاری از وظایف و تصمیم‌گیری‌های خود را در استان‌ها به استانداران محول کرده و این اقدام در راستای چابک‌سازی دولت مرکزی بوده که می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران باشد. رییس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران نیز می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات خود در شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته اختیارات بیشتری را به شهرداران منطقه و مدیران عامل سازمان‌ها اهدا کند. سالاری در بخش دیگری از تذکر پیش از دستور خود به موضوع کمیسیون مشترک میان دولت، مجلس و شورای شهر تهران اشاره کرد و افزود: در گذشته با برگزاری جلسات این کمیسیون موضوعاتی از جمله حریم و بافت‌های فرسوده در آن مورد بررسی قرار می‌گرفت و نتایج خوبی هم به همراه داشت؛ اما متاسفانه این جلسات کمیسیون متوقف شده که امیدواریم این کمیسیون‌ها بار دیگر به طور مستمر جلسات خود را برگزار کنند. وی همچنین به موضوع دفاتر الکترونیک و روند عملکرد آنها اشاره کرد و افزود: در معاونت شهرسازی شهرداری تهران اقدامات خوبی در راستای حذف فرآیندهای زائد صدور پروانه‌ها انجام شده است و به زودی نیز شاهد دو مرحله‌ای شدن صدور پروانه‌ها خواهیم بود. رییس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد: دفاتر الکترونیک با هدف برون‌سپاری مجموع وظایف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران تشکیل شد اما در حال حاضر بیش از 1700 نفر نیرو در این دفاتر اضافه شدند که نه تنها برون‌سپاری و کوچک‌سازی معاونت شهرسازی انجام نشده است بلکه شاهد بزرگتر شدن دفاتر و معاونت شهرسازی هستیم. لذا لازم است در آخرین سال فعالیت شورا در دوره چهارم تکلیف این دفاتر روشن شود و اگر قرار بر این است که این دفاتر نباشد، ما اینها را ملغی کنیم. سالاری افزود: بی‌تردید باید فضای واگذاری امتیاز دفاتر الکترونیک باز شود تا شاهد تحقق برون‌سپاری باشیم. رییس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران همچنین درخصوص موضع شهردار تهران درخصوص املاک نجومی نیز گفت: مواضع شهردار تهران را در این خصوص از رسانه‌ها شنیدیم اما لازم است جلسه مشترکی با شهردار تهران و سازمان املاک و مستقلات داشته باشیم تا موضوع به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و به یک فهم مشترک برسیم. عبدالمقیم ناصحی در دویست‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده بود شهرداری تهران ظرف مدت 3 ماه طرح ویژه‌ای برای اراضی عباس‌آباد تهیه کند و گزارشی از معارضان حقوقی آن ارائه کند؛ اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و همچنان شاهد اجرای پروژه‌هایی خارج از طرح مصوب هستیم. وی تاکید کرد: بارها موضوع تهیه طرح ویژه اراضی عباس‌آباد در صحن شورا تذکر داده شده اما بی‌نتیجه مانده است. رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به موضوع تعلق 10 درصد عوارض پسماند به سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و ادامه داد: باید 10 درصد از عوارض پسماند جهت کار فرهنگی در اختیار سازمان پسماند قرار می‌گرفت که این موضوع تا به الان محقق نشده است. ناصحی تاکید کرد: برای تحقق بحث تفکیک از مبداء نیازمند انجام کار فرهنگی هستیم لذا باید 10 درصد از عوارض پسماند به سازمان پسماند داده شود تا در موضوعات فرهنگی هزینه شود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن