تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816262205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خوزستان : ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان استاندار خوزستان در رابطه با عملکرد آموزش و پرورش در سالی که گذشت اظهار کرد: بررسی خروجی ها در آموزش و پرورش خوزستان نشان از ارتقای شاخص ها در این حوزه دارد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور ساعت 02:18

خبرگزاری پانا+

 
به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، شریعتی در خصوص عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش استان و تغییرات مدیریتی جدید در این مجموعه خاطر نشان کرد: میزان قبولی در کنکور و امتحانات نهایی از شاخص هایی هستند که به واسطه ی آنها عملکرد آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می گیرد که آموزش و پرورش خوزستان در سال گذشته توانست با ارتقا در این شاخص ها روند رو به رشدی را طی کند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به پیشرفت بیشتر در آموزش باید به تلاش ها ادامه داد ، تلاش های صورت گرفته توسط مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را در جابجایی رتبه آموزش و پرورش خوزستان خوب توصیف کرد.

نگاه ما باید به نتیجه ی انتصاب ها معطوف باشد شریعتی در عین حال با تاکید بر اینکه مجموعه ی انتصاب ها در آموزش و پرورش خوزستان و تمامی دستگاه ها باید بر مبنای شایسته سالاری باشد ، بیان کرد: تمامی عزل و نصب هایی که صورت می گیرد باید با انجام کار کارشناسی باشد و مدیری که کارآمدی ندارد باید جای خود را به مدیری بدهد که عملکرد مناسب و شایسته ای داشته باشد و این موضوع با مدیرکل آموزش و پرورش نیز در میان گذاشته شده است .

استاندار خوزستان در ارزیابی انتصاب های صورت گرفته در آموزش و پرورش خوزستان و انتقاد برخی به این انتصاب ها ، گفت: باید به نتیجه ی انتصاب های صورت گرفته توجه شود و اگر انتصابی که صورت می گیرد منجر به ارتقای شاخص ها شود ، مطلوب است .

دخالتی از سوی نمایندگان بر انتصاب ها در آموزش و پرورش ندیدم

شریعتی همچنین در خصوص ادعای برخی ها مبنی بر دخالت نمایندگان در انتصاب های صورت گرفته در آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: به شخصه هیچ دخالتی را از سوی نمایندگان در این مسئله ندیدم و معتقدم باید نگاه ما به نتیجه ی انتصاب ها معطوف باشد . کما اینکه ممکن است درخصوص برخی انتصاب ها اختلاف وجود داشته باشد و عده ای از آن انتصاب رضایت داشته باشند و عده ای نیز ناراضی باشند ولی آنچه مهم است ، نقش تعیین کننده ی شاخص های سنجش عملکرد آموزش و پرورش در آینده و بهبود در روش ها ست .

تقی زاده مطابق قانون در عزل و نصب ها با فرمانداران هماهنگ است

استاندار خوزستان در عین حال با تاکید بر اینکه هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با فرمانداران در خصوص عزل و نصب ها در آموزش و پرورش قانونی است ، تصریح کرد: مطابق با قانون آقای تقی زاده می بایست در خصوص انتصاب های صورت گرفته در آموزش و پرورش با فرمانداران به صورت هماهنگ عمل کند که در حال حاضر این هماهنگی بسیار بیشتر از گذشته وجود دارد و من هم بر لزوم ایجاد این هماهنگی تاکید کردم .  

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن