تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار در میرداماد 3 مصدوم برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: وقوع انفجاری مهیب در میرداماد تهران 3 مصدوم بر جای گذاشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع انفجاری مهیب در ساعت 17:28 دقیقه بعد از ظهر امروز گفت: این انفجار در مجتمع مسکونی 5 طبقه و 16 واحدی واقع در خیابان میرداماد، خیابان اطلسی اتفاق افتاد که با تماس‌های مکرر مردم بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : این انفجار در یکی از واحدهای طبقه اول این ساختمان رخ داد که احتمال دارد انفجار ناشی از نشت گاز شهری باشد .

ملکی با بیان اینکه واحد اول و واحد کناری آن در اثر شدت انفجار دچار تخریب شده و لوازم منزل به بیرون پرتاب شده بود، اظهار کرد: شدت انفجار باعث تخریب شیشه‌ها، درها و پنجره ها شده و به سطح معبر خارج از ساختمان ریخته بود همچنین 4 دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی مردی 40 ساله که در واحد محل وقوع انفجار حضور داشت، عنوان کرد: در واحد کناری نیز یک زن و مرد میانسان دچار آسیب شدند که هر سه آنان به عوامل اورژانس سپرده شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه 18 نفر از ساکنان طبقات بالایی ساختمان محبوس شدند که با تلاش آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

ملکی با اعلام وقوع آتش سوزی مختصر در لحظات اولیه انفجار گفت: با اقدام ماموران آتش نشانی آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد . در حال حاضر آتش نشانان مشغول ایمن سازی و پاک سازی محل بوده و تا دقایقی دیگر کارشناسان فعالیت خود را برای بررسی محل حادثه آغاز خواهند کرد.




۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن