تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: تخریبگران شهرداری حداقل به اندازه دشمنان انصاف داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قالیباف: تخریبگران شهرداری حداقل به اندازه دشمنان انصاف داشته باشند
شهردار تهران در واكنش به تخريب‌كنندگان فعاليت‌هاي شهرداري از آنان خواست حداقل به اندازه دشمنان كه به تحولات و تغييرات انجام شده در پايتخت در سال‌هاي اخير اعتراف كرده‌اند، انصاف داشته باشند.
نویسنده : بیژن یانچشمه 


محمد‌باقر قاليباف  در آيين بهره‌برداري از 80 پروژه اجتماعي، فرهنگي، خدمات شهري، عمراني و ترافيكي منطقه 14 گفت: افرادي پيدا مي‌شوند كه دل در گرو بيگانگان دارند و با دشمنان نظام و صداي راديوهاي بيگانه، عليه انقلاب اسلامي و استقلال كشور همصدا مي‌شوند و دروغ‌هايي را به مجموعه شهرداري نسبت مي‌دهند اما ما هرگز دلشكسته نمي‌شويم. ابر هميشه نمي‌تواند مانع ماه شود، ماه روزي پديدار خواهد شد و حقيقت روشن مي‌شود.
وی  تأكيد كرد: بي‌توجهي به محرومان، نيازمندان جامعه و مناطق محروم به معني بي‌توجهي به افكار امام (ره) و اساس انقلاب است. اين انقلاب، انقلاب مستضعفان است و بايد قشر محروم را در اولويت گذاشت و براي آنها بيشتر تلاش كرد.

قاليباف افزود: سعي كرديم با همان فرهنگ و روحيه دفاع مقدس به صورت شبانه‌روز و بي‌وقفه در خدمت مردم تلاش كنيم، البته كاري كه انجام شده است حتماً درخور شأن مردم نيست.
وي با اشاره به پروژه‌هاي افتتاح شده در منطقه 14 تأكيد كرد: وقتي كار را در شهرداري تهران شروع كرديم، به مردم در جنوب شهر عرض كرديم كه انقلاب اين موقعيت‌هاي كاري را در اختيار ما قرار داده است، ما نيز حق نداريم به دنبال كاري جز خدمت به مردم با اولويت مناطق محروم و مستضعف باشيم.
شهردار تهران خاطر‌نشان ساخت: هم اكنون بيش از 26 سال از ساخت مترو در تهران مي‌گذرد و در اين مدت معادل بيش از دو دهه تمامي خطوط ساخته شده مترو حدود 70 كيلومتر بوده است، حتماً اين خطوط هم از مناطق برخوردار شروع شده و امتداد خط‌ها به مناطق محروم رسيده است اما در يك دهه اخير تمامي طرح‌ها از مناطق محروم شروع شد، به طوري كه در اين مدت با پايان بقيه خطوط متروي تهران، طول خطوط متروي پايتخت به 250 كيلومتر مي‌رسد.
  
هزينه 240 ميلياردي براي ساخت يك كيلومتر مترو
قاليباف ابراز داشت: هر ايستگاه مترو بين هزار تا هزار و 200  متر طول دارد، به جز هزينه تملك ايستگاه‌ها هزينه‌هايي مانند حفاري، ساخت ايستگاه و خريداري واگن وجود دارد كه به اين ترتيب ساخت هر كيلومتر مترو 240 ميليارد تومان هزينه دارد. شهردار تهران تأكيد كرد: تنها در زمينه ساخت 13 ايستگاه منطقه 14 نزديك به 3 هزار ميليارد تومان هزينه، به جز پول تملك ايستگاه‌ها هزينه شده است.
  
روياي ساخت نمايشگاه بين‌المللي به حقيقت پيوست
شهردار تهران در ادامه به فعاليت‌هاي شهرداري تهران در يك دهه گذشته در حوزه مساجد، حوزه‌هاي علميه، سينما، تئاتر، سراهاي محله، مجتمع‌هاي فرهنگي، اراضي عباس‌آباد و ساماندهي روددره‌ها اشاره و تصريح كرد: بيشتر از 20 سال بحث بود كه دولت بايد نمايشگاه بين‌المللي را بسازد و برگزاري نمايشگاه در وسط شهر باعث ترافيك، شلوغي و آلودگي هوا است اما اين كار انجام نشد. در نهايت امسال شاهد بوديم كه نمايشگاه شهر آفتاب مايه افتخار بين‌المللي شد و مترو هم در شهر آفتاب افتتاح شد. همچنين در افتتاح نمايشگاه كتاب شاهد بوديم كه در يك روز جمعيت بالاي 700 هزار نفر در شهر آفتاب تردد كردند و بيشترين استقبال از نمايشگاه بين‌المللي صورت گرفت.

وي افزود:اگر حوصله نداريد كار كنيد و مرد كار نيستيد، چوب لاي چرخ آنهايي كه كار مي‌كنند نگذاريد، قصد آنها حتماً اين است كه ما كار نكنيم و دنبال كارهاي ديگري برويم.
وي افزود: ما امروز اين را به آنهايي كه جوسازي مي‌كنند كه ما را از خدمت باز بدارند تا كار نكنيم، مي‌گوييم كه بدانند شبانه‌روز با روحيه انقلابي وقف خدمت به مردم با اولويت محرومان و مستضعفان هستيم و يك دقيقه از وقت خودمان را هم براي دروغ‌هاي آنها سپري نخواهيم كرد؛ مردم عزيز ما هم بدانند با سلامت كار كرديم و ان‌شاءالله با سلامت هم كار مي‌كنيم. هميشه خودمان پيشتاز برخورد با هرگونه تخلفي بوده‌ايم و خواهيم بود و با روحيه دفاع مقدس كار خود را انجام مي‌دهيم.
 
شهردار تهران افزود: البته اينها روشن است؛ هرچه به زمان انتخابات نزديك شويم، بحث‌هاي سياسي پيدا مي‌شود. آدم يا بايد كار كند و حرف بزند و اگر كار هم نكرد، بايد دروغ بگويد و راه چاره‌اي ندارد. مردم هم عاقل‌تر و فهميده‌تر هستند و متوجه اين موضوعات مي‌شوند.
وي گفت: ما افتخار مي‌كنيم كه بچه رعيت هستيم و فرهنگ جهادي داريم، همچنين تربيت شده فرهنگ امام(ره) هستيم و همه وقت خود را براي رضاي خدا، در خدمت مردم خواهيم بود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن