تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815066144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید خاتمی بر پیگیری فاجعه منا ازسوی وزارت‌خارجه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تأکید خاتمی بر پیگیری فاجعه منا ازسوی وزارت‌خارجه
روز نو : خطیب نماز عید قربان گفت: پیگیری حقوقی این جنایت از سوی مسئولان وزارت خارجه حقی است که خانواده های داغدار دارند. مسئولان وزارت خارجه مصاحبه کردند و می‌گویند پیگیری داریم.
 
به گزارش روز نو، آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران پس از اقامه نماز عید قربان در سخنرانی با اشاره به اقدامات عربستان در فاجعه منا گفت: جمهوری اسلامی در اولین واکنش خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب شد. سعودی ها از آن زمان تا امروز از تشکیل این کمیته سر باز می زنند.
 
وی ادامه داد:اگر آل سعود جنایتکار نیست و ریگی در کفش ندارد چرا از تشکیل کمیته حقیقت یاب وحشت دارد؟ ما در زبان فارسی مثلی داریم می گوییم دزد هیز است، کسی که دزدی کرده می ترسد تحقیقی از کارش شود.
 
خطیب نماز عید قربان، ترس آل سعود از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب را نشانه دیگری از جنایت آل‌سعود در این عرصه خواند.
 
آیت الله خاتمی گفت: پیگیری حقوقی این جنایت از سوی مسئولان وزارت خارجه حقی است که خانواده های داغدار دارند. مسئولان وزارت خارجه مصاحبه کردند و می‌گویند پیگیری داریم.
 
وی تصریح کرد: مدیریت مقام معظم رهبری، مدیریت بحران از آغاز این ماجرا تا پایان انتقال جنازه ها مدیریتی شایسته تحسین و نماد دفاع یک رهبر از حقوق ملتش است.
 
وی تاکید کرد: اگر نهیب مقام معظم رهبری نبود که «اگر به جانباختگان کمترین اهانتی صورت بگیرد به شدت برخورد می کنیم و پاسخ ما پاسخ سختی خواهد بود» اجازه نمی دادند یک جنازه وارد ایران شود. خداوند سایه این رهبر بزرگ را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) بر سر ما مستدام بدارد.

منبع: مهر


تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن