تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798367647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت نخستین آزادراه کنار گذر شرق کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت پول نیوز: مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی کشوری که 60 شرکت ازجمله هواپیمایی آسمان، ملی نفتکش و ایران‌گردی را در زیرمجموعه خود دارد، از ساخت نخستین آزادراه کنار گذر شرق به طول 100 کیلومتر در دو قطعه در مدت 2 سال به صورت بتنی خبرداد و گفت: قطعه نطنز - اصفهان این آزاد راه به طول 65 کیلومتر به صورت بتنی ساخته می شود و این شرکت در این بخش3300 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد کرد.

احمدرضا نیک‌کار اصفهانی در یک نشست خبری با بیان اینکه عملیات اجرایی این آزادراه هفته آینده آغاز می شود، گفت: این آزادراه تا سال 97 به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با تامین اعتبارات مالی شبانه روزی برای ساخت نخستین آزادراه بتنی کشور تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از سیمان مازاد کشور، سالیانه 90 میلیون دلار نیز در زمینه مصرف سوخت صرفه جویی شود.

احیای برند کفش ملی با همکاری با دانشگاه ایتالیایی

نیک‌کار در ادامه از سرمایه‌گذاری این هلدینگ برای پویایی 240 شعبه فروشگاه کفش ملی در کشور خبر داد.

وی با بیان این‌که باید سهم کفش‌های ایرانی را از بازار یک میلیارد دلاری داخلی پس بگیریم، گفت: با همکاری دانشگاه بنیتو ایتالیا در نظر داریم بار دیگر تولید کفش ملی را در کشور احیا کنیم.

افزایش سهام در کشتیرانی یا نفتکش

نیک‌کار با بیان اینکه اکنون یک سوم سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران متعلق به این شرکت است، گفت: در نظر داریم با واگذاری یک سوم سهام خود به شستا، سهام خود در یکی از این شرکت ها را به حدود 70 درصد برسانیم تا با مدیریت واحد بتوانیم در یکی از این دو شرکت، به فعالیت خود ادامه دهیم.

تسویه تمام بدهی‌های هواپیمایی آسمان

به گفته وی، با افزایش سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان از500میلیارد ریال(50 میلیاردتومان) به سه هزارو 300 میلیارد ریال (330 میلیارد تومان) تمام بدهی های این شرکت تا سه هفته آینده تسویه می شود.

نیک‌کار افزود: شرکت هواپیمایی آسمان به 5 بانک بزرگ بدهی زیادی داشت اما تاکنون بدهی 4 بانک پرداخت شده است و بدهی به یک بانک دیگر تا سه هفته آینده تسویه می شود.

وی با بیان اینکه برای افزایش کارآیی شرکت هواپیمایی آسمان 10 هواپیمای زمینگیر این شرکت با تامین قطعات و موتور مورد نیاز بار دیگر عملیاتی شده اند، ادامه داد: هم اکنون بیش از 18 فروند هواپیما در این شرکت فعال است و درصددیم در آینده با خرید هواپیماهای جدید ناوگان این شرکت را نوسازی کنیم.

مدیرعامل این هلدینگ صندوق بازنشستگی اظهار داشت: براساس الزام سازمان هواپیمایی کشوری و با برنامه ریزی های انجام شده سرمایه این شرکت به 330 میلیارد تومان افزایش یافت و شرکت آسمان دومین شرکت هواپیمایی ایرانی بود که توانست سرمایه خود را افزایش دهد.

وی افزود: شرکت آسمان بیش از سه هزار نفر نیرو داشت که به دلیل شرایط اقتصادی، اجازه تعدیل این نیرو را ندادیم اما با افزایش ناوگان هوایی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز و افزایش پروازهای هوایی این شرکت، همه نیروها اکنون در شرکت هواپیمایی آسمان مشغول کار هستند و ظرفیت پروازها نیز به دو برابر افزایش یافته است.

مذاکره برای خرید هواپیما

به گفته وی، این شرکت برای نوسازی ناوگان هوایی شرکت آسمان با بیشتر شرکت های سازنده هواپیما در جهان وارد مذاکره شده است تا در صورت صدور مجوز اوفک (خزانه داری امریکا) بتوانیم ناوگان جدیدی را برای مسیرهای کوتاه و بلند برای شرکت آسمان خریداری کنیم.

نیک‌کار تاکید کرد: ایجاد زیرساخت های حمل‌ونقل در حوزه‌های ریلی، هوایی، دریایی و افزایش بهره‌وری در این بخش، مهم‌ترین برنامه این شرکت در زمینه حمل‌ونقل است.

وی بر افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و گردشگری برای کارآفرینی بیشتر برای جوانان متخصص ایرانی تاکید کرد و گفت: هرگونه سرمایه گذاری در این بخش، زمینه تشکیل حمل‌ونقل چند وجهی را برای ایران در بخش های بار و مسافر در سطح بین المللی فراهم می کند.

خرید قطارهای سریع‌السیر از ژاپن

نیک‌کار همچنین به افزایش کاربرد قطارهای سریع السیر در کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: این شرکت به دنبال سرمایه گذاری در حوزه قطارهای سریع السیر در مسیر تهران - مشهد است و تاکنون با چند شرکت مطرح از جمله میتسوبیشی ژاپن برای خرید این قطارها وارد مذاکره شده ایم تا بتوانیم آن را عملیاتی کنیم و هدف سفر 3.5 ساعته به مشهد را محقق کنیم.

نوسازی 64 هتل

وی از نوسازی 64 هتل در کشور خبر داد و گفت: همه این هتل ها اکنون در شرایط فرسوده ای قرار دارند و هلدینگ آتیه صبا در نظر دارد با تربیت نیروی انسانی متخصص در امور هتلداری با همکاری دانشگاه زوریخ سوئیس، همه این هتل ها را 5 ستاره حلال کند؛ در مرحله نخست نیز ساخت هتل 5 ستاره در اصفهان در آینده ای نزدیک آغاز می شود.




۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن