تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برنامه ای برای تغییر استانداران ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایلنا: محمد حسین مقیمی در دیدار با برخی از چهره‌های سیاسی استان در پاسخ به انتقادات برخی از چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه به عملکرد استاندار گلستان، اظهار کرد: عملکرد دکتر صادقلو در مقام استاندار گلستان در ارزیابی‌های وزارت کشور مثبت بوده و از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت یازدهم برنامه‌ای برای جابه جایی و تغییر استانداران نداریم مگر در موارد خاص و حیاتی و استانداران با حمایت ما و با قدرت هر چه تمام‌تر کارها را به پیش خواهند برد.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت حسن روحانی دولت اعتدال است و ما در انتصاب‌های مدیریتی به خوبی این مهم را مدنظر قرار داده‌ایم که افرادی را برگزینیم که از حمایت همه طیف‌ها برخوردار باشند.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: به حال در هر شرایطی عده‌ای موافق و مخالف نیز وجود خواهند داشت که برای ما ملاک ارزیابی کلی از عملکرد استانداران است و به اعتقاد بنده، صادقلو یک مدیر با تجربه است و طی این سه سال به خوبی مدیریت کلان استان را به عهده داشته است.

در این جلسه نمایندگان احزاب سیاسی استان گلستان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون شرایط استان پرداختند.






۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن