تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803328260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدا و سیما زمان خوبی را برای برنامه‌های هفته دولت اختصاص داد/هیچگاه نگفتیم که با تخریب‌کنندگان دولت برخورد سخت می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صدا و سیما زمان خوبی را برای برنامه‌های هفته دولت اختصاص داد/هیچگاه نگفتیم که با تخریب‌کنندگان دولت برخورد سخت می‌کنیم




معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: انتقادات گسترده ای از سوی رسانه های وابسته به نهادهای مختلف حاکمیت علیه دولت مطرح شده است.






صدا و سیما زمان خوبی را برای پوشش برنامه‌های هفته دولت اختصاص داد/هیچگاه نگفتیم که با تخریب‌کنندگان دولت برخورد سخت می‌کنیم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین "مجید انصاری" معاون حقوقی رئیس جمهور در برنامه متن حاشیه که از شبکه سوم سیما پخش شد با اشاره به عملکرد صدا و سیما گفت: صدا و سیما زمان خوبی را برای پوشش برنامه های هفته دولت اختصاص داد.

وی با تشکر از رسانه ملی در پوشش کامل برنامه های هفته دولت عنوان داشت: شاید صدا و سیما در سال آینده خود نیز برای تولید برنامه در هفته دولت اقدام کند، این سازمان رویکرد جدیدی را در پیش گرفته که شایسته قدردانی است.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره علت تغییر پست خود از معاونت پارلمانی به معاونت حقوقی اظهار داشت: معاونت حقوقی رئیس جمهور از ابتدای انقلاب یک معاونت بوده و پس از تفکیک دو معاونت برخی لیست کاری در معاونت حقوقی و ارتباطات با معاونت پارلمانی است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه روابط دولت و مجلس در مجلس گذشته با توجه به ساختار سیاسی پارلمان قبلی با مشکلاتی مواجه بود افزود: با تعاملی که بین دولت و مجلس وجود داشت و همچنین با برنامه ریزی ای که داشتیم تعامل خوبی با مجلس نهم صورت گرفت.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما توانستیم با برنامه ریزی ای که داشتیم جلوی تنشها را بگیریم و کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشتیم.

در مجلس جدید هم با توجه به ساختار مجلس اینگونه ارزیابی شد که ما می توانیم پیگیری های بیشتری درباره مسائلی که کمتر به آن توجه شده داشته باشیم، بنده داوطلبانه با تعامل با رئیس جمهور به سمت معاونت حقوقی ریاست جمهوری منصوب شدم.

حجت الاسلام انصاری درباره اینکه آیا در رتبه خود دچار تنزل شده یا خیر ادامه داد: اینها تعابیر درستی نیستند. امیری که معاون پارلمانی رئیس جمهور هستند نیز به نحوی پیشنهاد بنده بود و با توجه به اینکه حوزه کاری معاونت حقوقی وسیعتر بوده، در این زمینه قرار است ایفای نقش کنم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که ساز و کار پیگیری مسائل حقوقی در دولت یازدهم چگونه است عنوان داشت: حقوقدان بودن رئیس جمهور باعث شده تا رابطه دولت و مجلس بازسازی و ترمیم شود. اعلام به موقع لیست وزرا در روز تحلیف و پیگیری به موقع لوایح و ارسال به موقع لایحه بودجه از نکاتی بود که دولت یازدهم آن را سر موعد انجام داد حال آنکه در گذشته در این حوزه ها تنش هایی دیده میشد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و تلاش دولت یازدهم برای حل این مشکل گفت: همچنین حقوقدان بودن رئیس جمهور باعث شد که یکی از مهمترین مسائل جمهوری اسلامی ایران ( یعنی موضوع هسته ای) با ابزار حقوقی بررسی و حل و فصل شود. تیم حقوقی قوی و کاردان باعث شد تا دولت یازدهم در مقابل تحریمهای ظالمانه تدبیری را پیش بینی کند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که حقوقدان بودن رئیس جمهور باعث چه تحولاتی در دولت شد اظهار داشت: احترام به قانون و قانونمداری و احترام به قوای موجود در کشور، تنظیم روابط بین قوای سه گانه، احترام به اصل 57 قانون اساسی از جمله مواردی است که رئیس جمهور به آن پایبند هستند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه در گذشته برخی قوانین مصممه بود نه مصوبه و برخی مصوبات خلاف قانون (از سوی دولت گذشته) ارائه نمی‌شد گفت: در گذشته چالشی که بین قوه مجریه و دیگر قوا وجود داشت یک مشکل بود و برخی قوانین همچون قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و خدمات رسانی به ایثارگران نوشته نشده بود و یا به مرحله اجرا در نیامده بود و این دولت موضوعات فوق را پیگیری کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با تشریح اهمیت سند چشم انداز بیست ساله که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همچنین اصل 44 قانون اساسی اضافه کرد: متاسفانه ما از سند چشم انداز بیست ساله عقب هستیم ولی ما می توانیم به سرعت به شرایط اولیه بازگردیم.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: اهتمام رئیس جمهور در حرکت در مسیر قانون، تدوین حقوق شهروندی، مجاب کردن وزرا به حرکت در مسیر قانونی و تدوین لوایح مرتبط با این موضوع صورت گرفته است.

انصاری با بیان اینکه ما هیچگاه نگفتیم که با خاطیان و تخریب کنندگان دولت برخورد سخت می کنیم، اظهار داشت: بنده گفتم در این زمینه برخورد قاطع قانونی خواهم کرد و این موضوع را با توجه به اینکه معاون حقوقی رئیس جمهور هستیم مطرح کردم. دولت یازدهم در این دوران با بیشترین نقد و تخریب و اتهام مواجه بوده است.

وی با اشاره به انتقادات گسترده از دولت در فضاهای مختلف از جمله فضای مجازی یادآورشد: تعداد زیادی از روزنامه ها و سایتهای دستگاه های رسمی انتقادات گسترده ای را علیه دولت مطرح کردند.

انصاری تاکید کرد: رئیس جمهور همواره در دولت تاکید می‌کند که از نقد استقبال کنید و خیلی گوشتان به تخریب بدهکار نباشد، مثلا در موضوع حقوقهای ناعادلانه که مطرح شد رئیس جمهور تاکید کرد که نباید به این موضوع توجه کرد که افراد با چه انگیزه ای دولت را تخریب می کنند بلکه این را باید به فرصتی برای اصلاح نظام اداری و توسعه عدالت در همه قوا تلقی کرد.
وی در پاسخ به این سوال که تفاوت نقد و تخریب چیست تصریح کرد: نقد عبارت از این است که اگر ایرادی را بر اساس برداشتهای شخصی به عملکرد فردی داریم آن ایراد را منصفانه و بدون بزرگنمایی بیان کنیم، همزمان با این نقد اصلاح امور صورت گیرد.معاون حقوقی رئیس جمهور تأکید کرد: بعضا اتفاق می افتد که برخی بدون تحقیق، مسئله ای را بیان می کنند و بدون اطلاع راجع به موضوع اشکالاتی را مطرح و شایعه ای را پخش می کنند.وی ادامه داد: در تخریبها حرمت‌ها شکسته می‌شود و به مرحله تهمت، دروغ و ترور شخصیتی می‌رسد، لذا مردم به خوبی فرق انتقاد سازنده، منصفانه و خالصانه را با تخریب بهانه جویانه می‌شناسند.انصاری در پاسخ به این سوال که آیا تخریب در دولتهای گذشته هم وجود نداشته گفت: ممکن است همیشه این مسئله کم و بیش وجود داشته باشد، بنده با رصدی که داشتم دراین دولت بخصوص از ناحیه برخی جریانات و رسانه های رسمی، نیمه رسمی یا وابسته به نهادهای رسمی بسیار گسترده تر بوده است.وی افزود: به هر صورت به نظرم ما در تعاملات اجتماعی، سیاسی و بیان دیدگاه هایمان باید عدالت، انصاف، ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنیم، تخریب هر نهاد و شخصی که باشد نادرست و غیر اخلاقی است، اساسا در نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر اموزه‌های دینی و انقلابی بوده نباید تخریب و برخورد نسبت به رقیب و فردی که ما خود را در برابر او میدانیم اعمال شود، به هر حال عدل و انصاف و رعایت اخلاق شاخصه مهم نظام ماست.معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: رئیس جمهور منتخب مردم و نماد یک ملت است، طبق اصل قانون اساسی رئیس جمهور دومین شخصیت کشور بعد از رهبری است بقیه روسای قوا هم در جای خودشان محترم. قانون مجازات‌های اساسی به صراحت توهین به مقامات را جرم تلقی کرده است. ما از میان هزاران توهین و اتهامی که تا به حال به دولت شده گذشتیم، حتی خود رئیس جمهور هم از این تهمت‌ها گذشته است.معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اگر در کشوری تهمت و اهانت به رئیس جمهور آن کشور امری عادی تلقی شود و برخی سایتها و رسانه ها و حتی اشخاص بخواهند به خود این حق را دهند، فردا حقوق مردم به مراتب بدتر تضییع خواهد شد.انصاری در بخش دیگری از برنامه به موضوع نقد برجام اشاره کرد و افزود: اگر کسی بگوید که برجام بی اثر بوده نه نقد است و نه تخریب، بلکه یک حرف علمی است، در برجام کسی نمی تواند ادعا کند که موضوع آن به نقد گذاشته نشده یا صدایی در برابر نظر نقد مذاکرات شنیده نشده است.وی ادامه داد: در موضوع برجام نه تنها متخصصین، حقوقدانان و همه صاحب نظر شده بودند و حتی وارد جزئیات فنی هم می‌شدند. خوشبختانه پرونده هسته ای و برجام سند افتخار دولت حقوقدان، رئیس جمهور حقوقدان است، همچنین برجام سند افتخار سعه صدر این دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای است.این خبر در حال تکمیل است...








۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن