تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803661817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش بیمه‌ ای 75 درصد نیروی کار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: سید تقی نوربخش  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همایش بین‌المللی تأمین‌ اجتماعی (ایسا) افزود: در حال حاضر مأموریت اصلی سازمان تأمین اجتماعی که سازمانی بیمه‌گر است، پوشش کارگران مزد و حقوق‌بگیر به صورت اجباری و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است به طوری که در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور هستند.

وی گفت: برقراری پوشش بیمه‌ای برای ۹۵ درصد جمعیت شاغلین و ۵۱ درصد جمعیت شاغل در بخش غیررسمی و در مجموع برای ۷۵ درصد نیروی کار و مشاغل رسمی و غیررسمی بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: دارایی‌ها و سرمایه‌های سازمان تأمین اجتماعی متعلق به اقشار تحت پوشش در نسل‌های متوالی است و قابل ادغام با هیچ یک از سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی نیست. همچنین تکیه‌گاه اصلی این سازمان، مشارکت سه‌جانبه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و دولت در عرصه‌های مختلف سیاستگذاری و تصمیم‌گیری‌های کلان و تأمین منابع مالی است.

نوربخش تأکید کرد: تدوین برنامه‌های راهبردی سازمان در راستای اصلاح ساختارها، توسعه قابلیت‌ها و افزایش ظرفیت‌های سازمانی با تأکید بر ارتقای جایگاه آن به عنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم‌افزایی بین بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار داشت: به منظور تحقق جامعه توسعه‌یافته متناسب با مقتضیات فرهنگی و متکی بر اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی با توجه به ماهیت استراتژیک فناوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی با استفاده از ICT و همکاری متخصصین توانسته‌ایم خدمات غیرحضوری را گسترش دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه شناسایی گروه‌های بیمه‌ای جدید و ارتقای دسترسی به خدمات بیمه‌ای با اولویت مشاغل غیررسمی و فصلی، غیرمزد و حقوق‌بگیر از جمله خویش‌فرمایان، شاغلان و مشاغل خانگی، زنان خانه‌دار، بیکاران جویای کار، دانشجویان و سربازان وظیفه از جمله اهداف ماست، گفت: سایر گروه‌های فاقد پوشش بیمه‌های اجتماعی از جمله هنرمندان، ورزشکاران، مددجویان بازتوانی شده نهادهای حمایتی از جمله زنان سرپرست خانوار، خودسرپرست، بدسرپرست و افراد سرپرست خانوار فاقد پوشش بیمه‌ای از دیگر بیمه‌شدگان ما محسوب می‌شوند.

نوربخش همچنین به بیمه اتباع خارجی نیز اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه‌شدگان خارجی در کمتر از یک سال از ۵ هزار به ۱۹ هزار نفر افزایش یافته است.

به گفته وی، صدور کارت هوشمند، توسعه نرم‌افزار در سازمان، گسترش خدمات غیرحضوری، بازرسی الکترونیک و ... از جمله اقداماتی است که در سازمان انجام می‌شود.





۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن