تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت نمایندگان از مطهری به لاریجانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه بررسی شکایت نمایندگان از مطهری به هیات نظارت ربطی ندارد از نامه وکلای ملت به لاریجانی در این خصوص خبر داد.

محمد جواد جواد جمالی نوبندگانی در خصوص بررسی شکایت نمایندگان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این موضوع به هیات نظارت ربطی پیدا نمی کند زیرا نظارت ما در جنبه های خاصی از شئون نمایندگان است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان در نامه ای به ریاست مجلس به رفتار خلاف شان نائب رئیسی علی مطهری اعتراض کردند و خواستار رسیدگی و تذکر هیات رئیسه مجلس به وی شدند.

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان نیز در این خصوص در گفتگو با مهر گفت: فلسفه ایجاد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تذکر مقام معظم رهبری بود که مجلس برای نظارتب ر رفتار نمایندگان از داخل خودش فرایندی را تعرف کند.

عضو فراکسیون ولایت برخی رفتارها مثل پوشیدن لباس های خاص را دون شان نمایندگان خواند و گفت: برخی اقدامات خلاف شرع نیست ولی خلاف شان نمایندگی است.

وی ادامه داد:اما مسئله ای مثل اظهارات آقای مطهری که به معنای حاشیه سازی و فاصله گرفتن از اصول است باید با تذکر حل کرد.البته اگر اقدام ایشان خلاف  امنیت ملی باشد با ید بخش دیگری بررسی کند.هیات رئیسه در فرایند قانونی پیش بینی شده در آیین نامه به نائب رئیس مجلس تذکری بدهد که حاشیه سازی نکند.





۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن