تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817182726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداوسیما پشت فوتسال را خالی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتسال ایران دو هفته دیگر اولین بازی خود را در مسابقات جام جهانی کلمبیا برگزار می‌کند تا از حیثیت و جایگاه خود در میان مدعیان دیگر دفاع کند با این حال نگاهی گذرا به شرایط چند ماه گذشته تیم ملی، تدارک و حمایت رضایت‌بخشی را نشان نمی‌دهد و ممکن است عملکرد تیم ملی را در جام جهانی تحت تاثیر قرار بدهد.

اولین و مهمترین موضوعی که کادر فنی تیم ملی با آن مواجه بود، زمان شروع لیگ برتر بود. مسئولان تیم ملی خواهان شروع لیگ در اردیبهشت، خرداد و یا تیرماه بودند که هیات رئیسه سازمان لیگ به شدت مقابل این درخواست مخالفت کرد. توجیه کادر فنی تیم ملی این بود که با شروع زودهنگام لیگ، بازیکنان ملی پوش هم در این رقابتها به اوج آمادگی خواهند رسید و برای همین در اردوهای تیم ملی، مشکلی برای بدنسازی و بالابردن آمادگی جسمانی بازیکنان نخواهند داشت.

با وجود این، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کردند تا شروع لیگ به مردادماه موکول شود و فقط چهار هفته از این مسابقات تا قبل از شروع اردوهای تیم ملی برگزار شود.

برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی دیگر درخواست مسئولان تیم بود که پیگیری آن ثمری نداشت. اوکراین، صربستان، روسیه، آذربایجان، کرواسی، ایتالیا، اسپانیا و اسلوونی از جمله تیم‌هایی بودند که نام آنها از زبان سرمربی تیم ملی برای بازی تدارکاتی برده شد ولی کمیته فوتسال نتوانست شرایط برگزاری آنرا فراهم کند. هرچند کمیته فنی و توسعه زمینه چند بازی متوالی با برزیل در خاک این کشور را فراهم کرد، ولی کادر فنی و کمیته فوتسال تمایلی به برگزاری این بازی‌ها نشان نداد.

لغو اردوهای داخلی تیم ملی که قرار بود فصل بهار در در مشهد و کیش برگزار شود اوضاع را بدتر از آنچه که به نظر می‌رسید نشان داد. حتی در مقطعی اردوی تیم ملی در تهران به خاطر نداشتن هتل و محل اسکان، تعطیل شد تا تعجب تمام کارشناسان را بابت تیمی که از آن به عنوان یکی از مدعیان چهار تیم برتر جام جهانی یاد می‌شود، در پی داشته باشد.

در نهایت تیم ملی در مسیر آماده سازی خود به تورنمنت تایلند قناعت کرد که در این تورنمنت با حضور قزاقستان، تایلند و ژاپن به عنوان سومی رسید. بعد از بازگشت از تایلند، تیم ملی برای انجام دو بازی تدارکاتی با ازبکستان راهی مشهد شد که در هر دو بازی به پیروزی رسید. با این حال نکته عجیب این بود که بازی اول دو تیم به صورت نصفه و نیمه از صدا و سیما پخش شد و بازی دوم هم اصلا روی آنتن نرفت.

در حالی که از صدا و سیما به عنوان یار دوازدهم تیم‌های ملی یاد می‌شود، این سازمان در آستانه مسابقات جام جهانی به خاطر اختلافاتی که گفته می‌شد با اسپانسرها داشت، از پخش مسابقه تیم ملی صرفنظر کرد تا ملی پوشان اینبار در مشهد، «غربت» را بیش از پیش احساس کنند.

حالا تیم ملی بعد از برگزاری یک اردوی کوتاه مدت در مشهد و تهران راهی جام جهانی خواهد شد. اسامی ۱۹ بازیکن تیم هم امروز اعلام می‌شود تا آخرین تمرینات هم پشت سر گذاشته شود. باید دید تیم ملی که تقریبا هیچکدام از خواسته‌هایش برای آماده سازی در راه جام جهانی عملی نشد، می‌تواند عملکرد خوبی در این رقابتها داشته باشد یا خیر.




۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن