تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798698240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای کلاهبرداری 5 میلیاردتومانی زن جوان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زن 32 ساله ای که با تاسیس شرکت "مهربازرگان سعید" در پوشش گرفتن وام کم بهره کلاهبرداری میلیاردی کرده بود پس از 3 سال دستگیر شد.
 
به گزارش خراسان، 15 شهریور  چند مالباخته با مراجعه به کلانتری ستارخان  عنوان داشتند که توسط مدیر شرکت "مهربازرگان سعید"به نام الهام  مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.
 

 یکی از مالباختگان  گفت:سال 92 پس از مذاکره تلفنی درباره فعالیت شرکت مبنی بر اخذ تسهیلات بانکی خوداشتغالی با نرخ 4 درصد و به مبلغ 100 میلیون تومان، در قالب تنظیم قراردادی با خانم الهام  به عنوان مدیر شرکت، مبلغ 5 میلیون پرداخت کردم. 
 
طی این مدت، وی به بهانه های مختلف از قبیل مجوزهای بانکی و ... پرداخت وام را به زمان های دیگر موکول می کرد تا نهایتا اطلاع پیدا کردم که وی دفتر محل کار خود در منطقه صادقیه را تعطیل کرده است.  مالباخته دیگری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان کرد: خرداد  93  چند جلسه مذاکره با مدیر شرکت داشتم،
 
وی مدعی شد  به واسطه روابط خود در وزارتخانه هاو سیستم بانکی، قادر است اقدام به  گرفتن مبلغ 300 میلیون تومان وام بانکی با بهره بانکی 4 درصد کند که طی چندین مرحله مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت کردم. اماتاکنون هیچ گونه اقدامی  انجام نداده است.
 
در ادامه تحقیقات،کارآگاهان با بررسی سوابق شرکت، اطلاع پیدا کردند که شرکت «مهر بازرگان سعید» در  اواخر سال 92، در قالب انجام فعالیت های عمرانی و ساختمانی ثبت و تأسیس شده اما بر خلاف اساسنامه اش ، مدیر شرکت  با تنظیم قراردادهایی تحت عنوان "قرارداد مشاوره"، به بهانه اخذ تسهیلات بانکی با کمترین بهره بانکی به کلاهبرداری از ده ها مالباخته اقدام کرده است.
 

در ادامه با شناسایی دهها مالباخته  کارآگاهان موفق به شناسایی چند دفتر تجاری مختلف در مناطق صادقیه ، ستارخان ، میرداماد و خیابان گاندی تحت عنوان شرکت "مهر بازرگان سعید" شدند که هر کدام از آن ها پس از مدت کوتاهی از تأسیس، تعطیل و  مدیر آن ها متواری شده بود.   
 
کارآگاهان  با بررسی سوابق مجرمان  موفق به شناسایی الهام 32 ساله  به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه کلاهبرداری شدند که در سال های گذشته نیز به همین شیوه و شگرد به کلاهبرداری اقدام کرده و هر بار نیز دستگیر و روانه زندان شده است.
 
سرانجام آخرین مخفیگاه الهام  در منطقه مرزداران شناسایی، وی دستگیر و  توسط ده ها مالباخته شناسایی شدو در همان اظهارات اولیه صراحتا به کلاهبرداری مبالغ چند میلیون تومانی از آن ها اعتراف و عنوان کرد که این مبالغ را به بهانه مشاوره برای اخذ وام از آن ها دریافت کرده است. 
 
سرهنگ کارآگاه سعدا... گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی ده ها مالباخته و جمع بندی شکایت های مطرح ، تاکنون ارزش پرونده  بیش از 5 میلیارد تومان تخمین زده شده که با توجه به ادامه تحقیقات درباره پرونده اخیرِ متهم و شناسایی مالباختگان بیشتر احتمال افزایش میزان برآورد مالی این پرونده همچنان وجود دارد.



۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن