تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید جنگ‌لفظی میان نامزدهای انتخابات‌آمریکا/کلینتون و ترامپ درباره هم چه می‌گویند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تشدید جنگ‌لفظی میان نامزدهای انتخابات‌آمریکا/کلینتون و ترامپ درباره هم چه می‌گویند؟
در حالی که تنها حدود ۲ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، جنجال‌های لفظی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ شدت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : هیلاری کلینتون در آخرین اظهار نظر در مراسمی در نیویورک گروهی از حامیان دونالد ترامپ را افرادی «نژاد پرست، بیگانه ستیز و اسلام هراس» خواند و گفت که نیمی از حامیان وی داخل سبدی هستند که آن را «تاسف آور» می نامم.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین بخش دیگری از حامیان آقای ترامپ را افرادی توصیف کرد که به دلیل نارضایتی از شرایط اقتصادی و برای تغییر ناچار به حمایت از وی هستند.



تشدید جنگ‌لفظی میان نامزدهای انتخابات‌آمریکا/کلینتون و ترامپ درباره هم چه می‌گویند؟



خانم کلینتون گفت: «این یک کمپین انتخاباتی جدی نیست و این خارج از تصور است که یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرد مستبدی همچون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را ستایش کند.»


پس از این سخنان، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ صحبتهای هیلاری کلینتون توهین به گروهی از آمریکایی ها خواند.


دونالد ترامپ نیز درباره هیلاری کلینتون گفت: «سیاست‌های وی تنها ویرانگر است و سیاست نیست، شخصا فکر می کنم او آدم متعادلی نیست.»


آقای ترامپ همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از عمکرد ضعیف نیروی دریایی این کشور تاکید کرد که به عنوان رئیس جمهوری احتمالی در صورتی که قایق های نظامی ایرانی به ناوگان دریایی آمریکا نزدیک شوند، دستور شلیک صادر خواهد کرد.


براساس گزارش یورونیوز؛ نظر سنجی های اخیر نشان می دهد که طی یک هفته گذشته ۸ درصد از میزان آرای هیلاری کلینتون کاسته شده است. هیلاری کلینتون در ۱۷ ایالت از جمله ایالت های کلیدی نیوجرسی، نیویورک و کالیفرنیا و اوهایو پیروز شده است. دونالد ترامپ نیز اگرچه در ۲۳ ایالت پیروز بوده اما بسیاری از آنها ایالت های کوچک و کم جمعیت تر هستند.




۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن