تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین


واضح آرشیو وب فارسی:الف: جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۲
 
برند Baojun توسط سرمایه‌گذاری مشترک محلی میان جنرال موتورز و شرکت‌های چینی Wuling و SAIC (SGMW یا SAIC-GM-Wuling) تأسیس شده و محصولات آن تنها در بازار جمهوری خلق چین عرضه می‌گردد.


امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 465


به گزارش وب سایت پدال، جنرال موتورز برنامه‌های خود برای بازار چین را با یک هاچ‌بک جدید بنام Baojun 310 ادامه می‌دهد. برند Baojun توسط سرمایه‌گذاری مشترک محلی میان جنرال موتورز و شرکت‌های چینی Wuling و SAIC (SGMW یا SAIC-GM-Wuling) تأسیس شده و محصولات آن تنها در بازار جمهوری خلق چین عرضه می‌گردد. 
هاچ‌بک Baojun 310، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

جدیدترین محصول این شرکت یعنی همان هاچ‌بک 310 در طراحی ترکیبی از طراحی سنتی با ظاهری جوان‌پسند و مدرن ارائه کرده است. این خودرو در چهار نسخه عرضه می‌گردد که قیمتی بین 36,800 یوآن (5520 دلار) تا 49,800 یوآن (7472 دلار) خواهند داشت. 
هاچ‌بک Baojun 310، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

بااوجون 310 دارای فاصلهٔ بین دو محور 2.55 متر است که طولانی‌ترین فاصلهٔ محوری در کلاس خود عنوان‌شده است. همچنین این خودرو فضای صندوق باری برابر با 200 لیتر دارد که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب به 1000 لیتر افزایش پیدا می‌کند. 
هاچ‌بک Baojun 310، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

در داخل خودرو یک صفحه‌نمایش 8 اینچی LCD با وضوح بالا به همراه سیستم ناوبری GPS، بلوتوث، کروز کنترل، چهار ایربگ، سانروف برقی و 18 گیگ فضای ذخیرهٔ اطلاعات ارائه شده است. از دیگر تجهیزات بااوجون 310 می‌توان به گرم‌کن آینه‌های جانبی، دوربین دید عقب و سیستم ترمز ABS به همراه توزیع الکترونیکی نیرو (EBD) اشاره کرد. 
هاچ‌بک Baojun 310، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

نیروی موردنیاز این خودرو توسط یک پیشرانهٔ 1.2 لیتری تنفس طبیعی تأمین می‌شود که به‌تازگی توسعه یافته است. این موتور 81 اسب بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که میانگین مصرف سوخت آن تنها 5.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.
 
 
هاچ‌بک Baojun 310، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن