تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802253120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت رسانی به نمازگزاران عیدقربان وتماشاگران بازی تراکتور درتبریز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز صورت می گیرد؛
خدمت رسانی به نمازگزاران عیدقربان وتماشاگران بازی تراکتور درتبریز

اتوبوسرانی تبریز


شناسهٔ خبر: 3765926 - شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز – مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمات رسانی به نمازگزاران عید سعید قربان، مراسم روز عرفه در آرامستان وادی رحمت و نیز تماشاگران بازی تراکتور و پرسپولیس خبر دادند. به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ قربان گفت: ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه با ظرفیت کامل اعم از ملکی و بخش خصوصی تحت نظارت جهت جابجایی مسافران عزیز  برای برگزاری نماز باشکوه عید سعید قربان حداکثر تلاش و خدمت خود را انجام  خواهد داد . شمس الله فیروزیان در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام یافته تمامی مناطق شش گانه اتوبوسرانی از ساعت هفت صبح  از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به انتقال نمازگزاران عزیز به مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اتمام مرحله اول جابجایی مسافران و نمازگزاران و پس از اتمام مراسم  نماز عید سعید قربان تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و مرحله دوم خدمات رسانی آغاز خواهد شد. مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خاطر نشان شد: در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی جهت نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات ناوگان از ساعات اولیه تا اتمام مراسم در پایانه ها و نقاط مختلف استقرار خواهند یافت. خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در روز عرفه به گلزار شهدای وادی رحمت معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز به خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای والا مقام در روز یکشنبه بیستم شهریور سالجاری و برگزاری مراسم دعای عرفه، خدمات رسانی و جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام خواهد شد. علیرضا نوتاش افزود: خدمات رسانی به مسافران و شهروندان عزیز در این خصوص یکشنبه از مبداء پایانه محققی (سه راه امین) آغاز خواهد شد و مانند سال های قبل، جهت رفاه حال شهروندان و بهره مندی مسافران از خدمات حمل و نقل عمومی از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی برنامه ریزی شده و تا ساعات آخر روز عرفه این خدمات در مسیر گلزار شهدای وادی رحمت ادامه خواهد داشت.

تماشاگران بازی تراکتورسازی و پرسپولیس نیز از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه بی بهره نمی مانند معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران نیز اشاره کرد و گفت:  با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین این دو تیم پرطرفدار در هفته پنجم از سری  مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، نقاط مختلفی را در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران در نظر گرفته است. نوتاش ادامه داد: به همین منظور شرکت اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران اقدام به سرویس دهی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت خواهد کرد و تماشاگران محترم می توانند از طریق مبادی پیش بینی شده در چهارراه عباسی، میدان ستارخان و میدان جهاد(نصف راه) تبریز از اتوبوس های شرکت واحد برای عزیمت به محل برگزاری این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتور سازی تبریز استفاده کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن