تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805432697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان قطع یارانه‌ها اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نماینده مردم شبستر در مجلس یارانه‌ها را نوعی حمایت از گروه‌های هدف و اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواند و گفت: تا رسیدن به زمان «رشد سه درصد اقتصاد» و «کاهش نرخ بیکاری» هیچ طرحی برای کاهش و یا قطع یارانه‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش تراز ،100 روز از آغاز دوره دهم مجلس شورای اسلامی سپری شده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا مجلسی که مورد مطالبه ملت و خواست مقام معظم رهبری است به امر تقنین قوانین تسهیل امور مردم و آسایش و امنیت آنها بپردازد.
 
معصومه آقاپور اظهار داشت: پس از 100 روز از تلاش و قانونگذاری در دهمین مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خبری خود به بیان مهم‌ترین اقدامات و پیگیری امور مهم حوزه انتخابیه خود پرداختم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عضویت خود در این کمیسیون و همچنین شورای پول و اعتبار را یکی از مزیت‌های پیگیری لازم برای مسائل اقتصادی جامعه بیان کرد و خاطر نشان کرد: از زمان ورود به مجلس شورای اسلامی امور مربوطه در دو حوزه کلان وخرد تقسیم شد تا امور برنامه ریزی شده و منتج به نتیجه گردد.
 
آقاپورعلیشاهی فعالیت خود در منطقه را به سه دوره کوتاه مدت شش ماهه، میان مدت 12 ماهه و دراز مدت 24 ماهه تقسیم کرد و افزود: بی‌آبی، بیکاری و اولویت مسائل مختلف از برنامه‌های مهم و قابل پیگیری شده می‌باشد و تا زمانی‌که اقدام به عمل نرسد فعالیت‌ها نتیجه بخش نخواهد بود.
 
 وی آسفالت راه‌های برخی از روستاها را از مهمترین اقدامات خود بیان کرد و گفت: جذب اعتبار دو میلیارد ریالی برای اصلاح شبکه آبیاری روستای مزرعه و همچنین پیگیری جهت گاز رسانی به شش روستای باقیمانده شهرستان شبستر، از جمله پیگیری‌های وی در این دوره بوده است.
 
آقاپور تصریح کرد: پروژه تعریض جاده تسوج - شبستر با پیگیری جدی و پافشاری جهت جذب اعتبارات کافی درحال اجراست به طوری که پیشرفت سه ماهه پروژه با فعالیت دو سال گذشته برابری می‌کند.
 
وی تاکید کرد: بزرگراه سلماس - صوفیان که از سال 84 عملیات اجرایی آن آغاز شده است، باید تا اول سال 98 به طور کامل تمام شود.
 
نماینده شبستر حضور مسؤولان اجرایی در پای کار و پروژه‌ها را موجب تسریع در اجرای آنها دانست و خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات بانکی برای بانک‌های شعب منطقه، جهت تزریق به بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی متوسط و کوچک از اقدامات لازم و در حمایت از تولید است که امیدواریم در رونق کسب و کار منطقه موثر واقع گردد.
 
دبیر فراکسیون زنان مجلس در بحث اقدامات انجام گرفته در حوزه زنان گفت: پیگیری طرح‌های مختلف برای اشتغال بانوان منطقه و ایجاد صندوق حمایت از زنان روستایی در استان از جمله مقدمات امر برای ایجاد کارآفرینی در زنان است.
 
نماینده مردم شبستر در مجلس، صراحت، صداقت و شفافیت را سه خصوصیت بارز مسئولان نام برد و افزود: کارهای تخصصی باید به افراد متخصص سپرده شود و نباید هرکسی در هر موضوعی نظر بدهد، تغییر مدیران اجرایی جزو وظایف شورای عالی اداری است و نماینده هیچ نقشی بجز مشاوره آن هم در مورد نیاز ندارد.
 
آقاپور در قسمتی از سخنان خود به موضوع نرخ تورم و یارانه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: تلاش دولت و مجلس در کاهش فاصله نرخ بهره بانکی و نرخ بهره وری تولید کار ارزشمندی است تا رونق کسب و کار در جامعه اتفاق بیفتد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تزریق اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی اشاره کرد و اظهار داشت: با ایجاد سایت بهین یاب، قسمتی از گره واحدهای تولیدی، شناسایی و نیازهای آنها رفع گردید.
 
وی جذب سرمایه گذاری خارجی را و توجه به بازاریابی و صادرات کالاهای داخلی را  عامل موانع تولید دانست و اظهار کرد: صداقت و صراحت بخش خصوصی و رفع بروکراسی اداری عامل تعیین کننده در تولید و اشتغال است و مسئولان تلاش نمایند در جذب سرمایه جهت تولید، با رفع بورکراسی‌های اداری در این امر تسهیل کنند.
 
وی در پایان یارانه‌ها را نوعی حمایت از گروه‌های هدف و اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواند و تصریح کرد: تا رسیدن به رشد سه درصد اقتصاد و کاهش نرخ بیکاری هیچ طرحی برای کاهش و یا قطع یارانه‌ها اتفاق نخواهد افتاد.


منبع: فارس










زمانبندی انتشار: 20 شهريور 1395 - 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن