تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبق سند تحول بنیادین مدرسه باید جلوه ای از حیات طیبه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده بسیج دانش آموزی کشور: طبق سند تحول بنیادین مدرسه باید جلوه ای از حیات طیبه باشد فرمانده بسیج دانش آموزی کشور: طبق سند تحول بنیادین مدرسه باید جلوه ای از حیات طیبه باشد و مدیران ستادی بسیج دانش آموزی در یک هزار حوزه کشور برنامه های فرهنگی و تربیتی را با این هدف دنبال می کنند.
۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور ساعت 11:20

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،سرهنگ علی صابر ماهانی در نشست فصلی مدیران ستادی کشور و فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی استان ها گفت:کانون اساسی برای خلق دنیای آینده ما نظام تعلیم و تربیت است و برای تحقق این امر مهم بسیج دانش آموزی که همسو با آموزش و پرروش می باشد،نقش تعیین کننده دارد.
  رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور تاکید کرد: وظیفه همه ما حفظ انقلاب و انتقال آن به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است که در برنامه پنج ساله ششم توسعه ،برنامه ی توسعه کیفی و کمی بسیج در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد:یکی از دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید زمینه ای برای هرچه فعال تر کردن بسیج دانش اموزی در راستای این سند فراهم شود.
 
ماهانی اظهار داشت: طبق سند تحول بنیادین مدرسه باید جلوه ای از حیات طیبه باشد و مدیران ستادی بسیج دانش آموزی در یک هزار حوزه کشور برنامه های فرهنگی و تربیتی را با این هدف دنبال می کنند.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور خاطر نشان شد: در سطح استان ها مجامع علوی و فاطمی و در سطح کشور کنگره زمینه ی بسیار خوبی برای طرح و بررسی مسائل مختلف کشور برای بسیج دانش آموزی فراهم کرده است.
 
وی تصریح کرد:دوره های یاوران ولایت کیفیت دهنده خوبی برای عرصه های تربیت اجتماعی دانش آموزان است و مدیران مدارس بهتر است زمینه و فضای بازتری را برای فعالیت های اجتماعی دانش آموزان فراهم کنند.
 
صابر ماهانی دانش آموز محوری با رویکرد تربیتی و جهت گیری های انقلابی را راهبردهای بسیج دانش اموزی عنوان کرد و افزود: حضور 600 هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور سال گذشته کار تربیتی زودبازده را ارائه کرد.
 
گفتنی است: نشست فصلی مدیران ستادی کشور و فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی استان ها با حضور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور،جانشین و سخنگوی فرمانده بسیج دانش آموزی،فرمانده لشکر 31 عاشورا و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی صبح امروز در خانه معلم شماره دو تبریز برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن