تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812990637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی موضوعات پروژه مهر در غیاب وزیر آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بررسی موضوعات پروژه مهر در غیاب وزیر آموزش و پرورش همایش توجیهی موضوعات مربوط به پروژه مهر و اجرای آن در استان ها امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش بررسی خواهد شد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور ساعت 09:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، همایش توجیهی عوامل استان ها در خصوص پروژه مهر امسال امروز شنبه 20 شهریور ماه در ساختمان شهید رجایی  آغاز شد.
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین ناصری زنجانی معاون حقوقی وزیر، علی زرافشان رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 95-96، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش، سیدمحمد بطحائی معاون توسعه و پشتیبانی، محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی، عظیم محبی مدیرکل متوسطه دوم و محسن حسینی مقدم مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای حضور دارند و به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هر چه بهتر پروژه مهر می پردازند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن