تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797165626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله هاشمی: در آن دو سال، ضربه‌ مهلکی به دانشگاه آزاد وارد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت الله هاشمی: در آن دو سال، ضربه‌ مهلکی به دانشگاه آزاد وارد کردند
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تأسف از خللی که در راه پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در دولت قبل پیش آمده بود، گفت: متأسفانه در آن دو سال، ضربه‌ای بزرگ و مهلکی به این دانشگاه وارد کردند که خوشبختانه با تغییر رئیس دولت، قطار حرکت دانشگاه آزاد اسلامی بر روی ریل قانون، پیشرفت و توسعه قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- هاشمی رفسنجانی، عصر دیروز در هشتمین نشست هماهنگی و پایش امور استانها دانشگاه آزاد اسلامی که در 
آیت الله هاشمی: در آن دو سال، ضربه‌ مهلکی به دانشگاه آزاد وارد کردند
 واحد مشهد این دانشگاه  برگزار شد، با اشاره مختصری به شرایط دهه ی 60 و دلایل تأسیس و شکل گیری این دانشگاه، گفت: ما مسئولان و دست‌اندرکاران ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی، هیچ هدفی جز انجام وظیفه و خدمت به انقلاب، اسلام و ایران نداشته ونداریم.


به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام, رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توسعه انسانی را از دیگر اهداف تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت کشور ، نیازمند نیروی انسانی متخصص و کاردان در همه زمینه ها هستیم.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تأسف از خللی که در راه پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در دولت قبل پیش آمده بود، گفت: متأسفانه در آن دو سال، ضربه‌ای بزرگ و مهلکی به این دانشگاه وارد کردند که خوشبختانه با تغییر رئیس دولت، قطار حرکت دانشگاه آزاد اسلامی بر روی ریل قانون، پیشرفت و توسعه قرار گرفت. 


ایشان به تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی در دوران فترت اشاره و تصریح کرد: برخلاف قانون اساسنامه این دانشگاه را تغییر دادند و مشکلات عدیده ای را برای این دانشگاه در ابعاد مختلف به وجود آوردند، اما خوشبختانه خداوند از جایی که هیچکس انتظارش را نداشت، دولت تدبیر و امید را پیروز انتخابات سال 92 کرد و دانشگاه به مسیر اصلی خود بازگشت.


رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به مدیران و مسئولان این دانشگاه گفت: سعی کنید قدم های بلندی برای رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بردارید و  قدمهای بعدی را بلندتر و امیدوارنه تر بردارید.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به دستاوردهای چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی مثل دستیابی به صنعت ایتر، پلاسما، تبدیل زباله به انرژی و سوخت و .... ، خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی وارد بخش جدیدی از ارائه خدمات به مردم و کشور شده است.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با اشاره به تعجب همگان از خدمات، دستاوردها، امکانات، تجهیزات و تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در سطح بین الملل، همگان تعجب می کنند وقتی می‌بینند که این دانشگاه در زمان جنگ ساخته شده و در حال حاضر چنین رشد و پیشرفتی داشته است.


ایشان با بیان کارشکنی‌ها و مزاحمت‌های عده‌ای در مسیر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در طول 35 سال گذشته، گفت: کسی که هدفش کسب رضایت خداوند است، در مسیر به زحمت می افتد و دچار گرفتاری هایی می شود، اما سرانجام با نصرت الهی به سرمنزل مقصود می‌رسد.


رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: حتی اولیاء و انبیاء نیز در راه رسیدن به اهداف خود، دچار سختی ها و عذاب هایی بودند، اما در نهایت پیروز و موفق می شدند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر در مسیر حق نبوده و دنیاطلب باشیم، نباید از خداوند انتظار نصرت و کمک داشته باشیم.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی است، گفت: مردم همیشه حامی این دانشگاه بوده و هستند و خودشان از منافع و منابعی که در این دانشگاه دارند، محافظت می کنند، همانطور که تا به امروز از انقلاب اسلامی که خودشان با دست خالی آن را خلق کردند، مراقبت می کنند.


ایشان  مجدداً خطاب به مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کار خودتان را با صداقت، پشتکار، مردم دوستی و دانش دوستی ادامه بدهید و از فرایندهای بروکراسی دست و پاگیر که جذب استاد و دانشجو را به تعویق می اندازد و در کار دانشجویان خلل وارد می کند، پرهیز کنید.


رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان سخنان خویش با اشاره به  ضرب المثل «دشمن طاووس آمد پر او» گفت: راه درستی را در پیش گرفته ایم و با صبر و پشتکار مسایل حل خواهد شد.


در آغاز این نشست، هر یک از روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان مشکلات، دغدغه ها، دیدگاه ها و ارائه راهکارها پرداختند و در ادامه، با جمع بندی دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نشست به پایان رسید.






۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن