تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلکی در سنگاپورو سه پیشنهاد ازدواج!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قلکی در سنگاپورو سه پیشنهاد ازدواج!
یک مرد جوان سنگاپوری با جمع آوری 6 هزار سکه یک دلاری طی چند سال برای ازدواج خود و انتشار خبر آن در شبکه های اجتماعی، سه پیشنهاد ازدواج دریافت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه "استریت تایمز" روز جمعه اعلام کرد ، آنچه که باعث خبری شدن این موضوع در رسانه های سنگاپور شده، 
قلکی در سنگاپورو سه پیشنهاد ازدواج!
جمع کردن این تعداد سکه نبود، بلکه اقدام این جوان برای جمع آوری این سکه ها برای هزینه ازدواج است.


این مهندس سنگاپوری پس از اعلام اینکه از این مبلغ برای ازدواج خود استفاده می کند، سه پشنهاد ازدواج از مالزی دریافت کرده است. 


هر چند وی معتقد است که آدم ها برای پول هر اقدامی انجام می دهند، از اینرو وی این پیشنهادها را جدی نگرفته و مودبانه پیشنهادهای ازدواج را رد کرده است. 


وی از سال 2014 و پس از تشویق عمویش که به مدت 10 سال یکهزار دلار سکه یک دلاری جمع آوری و برای هزینه عروسی استفاده کرده بود، نسبت به این کار اقدام کرد. 


وی گفت که با پس انداز سکه های یک دلاری که در نهایت مبلغ آن نیز قابل توجه است احساس فشار مالی نکرده، در صورتی که ممکن است پس انداز اسکناس هایی با مبلغ بیشتر باعث فشار مالی در برخی اوقات شود. 


این جوان سنگاپوری برای جمع آوری سکه های یک دلاری، سکه های 10، 20 و 50 سنتی خود را به ماشین های تبدیل سکه به اسکناس تحویل می داده و هنگامی که این مبلغ به یک دلار می رسید با زدن دکمه انصراف سکه یک دلاری دریافت می کرد.






۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن